شناسهٔ خبر: 31769241 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

انهدام باند سارقان سیم برق در عسلویه

صاحب‌خبر -

 فرمانده انتظامی استان بوشهر از انهدام باند ۳ نفره سارقین سیم برق در شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: این افراد تا کنون به ۱۷ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرده اند.

به گزارش مهر، سردار خلیل واعظی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان عسلویه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات میدانی گسترده‌ای را بر اساس روش‌های علمی و پلیسی آغاز کردند.

وی افزود: شب گذشته کارآگاهان رد دو نفر از سارقین را در یکی از روستاهای عسلویه شناسایی و آنها را دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان دو نفر سارق دستگیر شده که بومی و از پیمانکاران اداره برق هستند به علت آشنایی با منطقه و خطوط انتقال برق با انتخاب نقاط خلوت اقدام به سرقت می‌کردند.

وی گفت: سارقین که تاکنون به ۱۷ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرده‌اند سیم‌های مسروقه را به فردی در شهر کازرون می‌فروختند که این مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سردار واعظی همچنین از شناسایی و دستگیری سارقی خبر دهد که با بی هوش کردن طعمه‌های خود با استفاده از شکلات مسموم اموال آنها را به سرقت می‌برد.

وی اظهار داشت: این فرد با پرسه زدن در اطراف شرکت‌ها و میدان‌های شهری در عسلویه طعمه‌های خود را از بین افراد جویای کار انتخاب، سپس به بهانه سفارش برای اشتغال آنها را به ساختمان‌های نیمه کار می‌کشاند وبا استفاده از شکلات مسموم آنها را بی هوش و اموالشان را به سرقت می‌برد.

سردار واعظی بیان کرد: این فرد تا کنون به هفت فقره سرقت اعتراف کرده که بوسیله چند نفر از مالباختگان نیز شناسایی شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما