شناسهٔ خبر: 31768354 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خط انتقال گاز از ايرانشهر به بمپور کلنگ زني شد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - زاهدان- ايرنا- عمليات اجرايي خط انتقال گاز از ايرانشهر به بمپور امروز / جمعه / در مراسمي با حضور استاندار سيستان و بلوچستان و شماري از مسئولان استاني و محلي آغاز شد.

به گزارش ايرنا استاندار سيستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نوبه خود از مردم اين استان براي برآورده نشدن خواسته هايشان عذرخواهي مي کنم و اميدورام با رويکرد ويژه دولت بخش بزرگي از اين منطقه گاز رساني شود.
احمدعلي موهبتي بيان کرد: 45 ميليون متر مکعب خط انتقال به چابهار و 320 ميليون متر مکعب به شمال سيستان و بلوچستان به سمت ايرانشهر نياز است که قطعا اين حرکت مي تواند آينده اين استان در حوزه صنعت و رفاه مردم دگرگون کند.
وي تصريح کرد: در شهرستان زابل 2 گستره گاز رساني توسط پيمانکاران آغاز شده و عمليات گاز رساني به بمپور نيز کلنگ زني شد که اميدواريم قبل از ماه مبارک رمضان سال آينده اين شهر گاز دار و در ادامه هم شهرهاي ميرجاوه و سراوان گاز دار شوند.
استاندار سيستان و بلوچستان گفت: اين طرح بايد در زمان زودتري اجرايي مي شد که ناهماهنگي و اختلاف دستگاهها در خصوص حريم راه ها باعث کندي آن شده بود.
وي بيان کرد: از مردم و مسئولاني که مساله مطالبه گري را ايجاد و مسئولان را به کار و خدمت واداشتند سپاسگزارم.
موهبتي افزود: خط انتقال گاز ايرانشهر به سمت چابهار که شرکت «نگين مکران» موظف به اجراي آن تا پايان سال 99 شده قطعا تحولي بزرگ در اين منطقه ايجاد مي کند.
وي خاطر نشان کرد: اميداوريم تا عيد فطر کار گاز رساني به بمپور تمام شود.
استاندار سيستان و بلوچستان تصريح کرد: مردم اين استان استحقاق بيشتري از آنچه که در اختيار دارند را دارا هستند ولي کوتاهي برخي باعث مي شود خدمت مطلوب به مردم ارائه نشود و نظام نيز اين کوتاهي را نمي پذيرد.
وي تاکيد کرد: اميدورام اين اتفاق مبارک در سالي که با ماه مبارک رجب آغاز شده و ماه عبوديت است آسايش و رفاه را براي مردم به همراه داشته باشد.
به گزارش ايرنا شهرستان بمپور از شمال به ايرانشهر، از مشرق به سرباز و از جنوب به نيکشهر و از مغرب به شهرستان کهنوج (در استان کرمان) محدود است.
9914**3213
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما