شناسهٔ خبر: 31767549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خط انتقال گاز از ایرانشهر به بمپور کلنگ زنی شد

عملیات اجرایی خط انتقال گاز از ایرانشهر به بمپور امروز / جمعه / در مراسمی با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از مسئولان استانی و محلی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، استاندار سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نوبه خود از مردم این استان برای برآورده نشدن خواسته هایشان عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم با رویکرد ویژه دولت بخش بزرگی از این منطقه گاز رسانی شود.

احمدعلی موهبتی بیان کرد: ۴۵ میلیون متر مکعب خط انتقال به چابهار و ۳۲۰ میلیون متر مکعب به شمال سیستان و بلوچستان به سمت ایرانشهر نیاز است که قطعا این حرکت می‌تواند آینده این استان در حوزه صنعت و رفاه مردم را دگرگون کند.

وی تصریح کرد: در شهرستان زابل ۲ گستره گاز رسانی توسط پیمانکاران آغاز شده و عملیات گاز رسانی به بمپور نیز کلنگ زنی شد که امیدواریم قبل از ماه مبارک رمضان سال آینده این شهر گاز دار و در ادامه هم شهر‌های میرجاوه و سراوان گاز دار شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این طرح باید در زمان زودتری اجرایی می‌شد که ناهماهنگی و اختلاف دستگاه‌ها در خصوص حریم راه‌ها باعث کندی آن شده بود.

وی بیان کرد: از مردم و مسئولانی که مساله مطالبه گری را ایجاد و مسئولان را به کار و خدمت واداشتند سپاسگزارم.
موهبتی افزود: خط انتقال گاز ایرانشهر به سمت چابهار که شرکت «نگین مکران» موظف به اجرای آن تا پایان سال ۹۹ شده قطعا تحولی بزرگ در این منطقه ایجاد می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: امیداوریم تا عید فطر کار گاز رسانی به بمپور تمام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مردم این استان استحقاق بیشتری از آنچه که در اختیار دارند را دارا هستند، ولی کوتاهی برخی باعث می‌شود خدمت مطلوب به مردم ارائه نشود و نظام نیز این کوتاهی را نمی‌پذیرد.

وی تاکید کرد: امیدوارم این اتفاق مبارک در سالی که با ماه مبارک رجب آغاز شده و ماه عبودیت است آسایش و رفاه را برای مردم به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ز

کلنگ زنی خط انتقال گاز در ایرانشهر کلید شد

نظر شما