شناسهٔ خبر: 31767234 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

فولادِقطبی دوامتیاز از سپاهان قلعه نویی گرفت

صاحب‌خبر -

تیم فولاد خوزستان از ساعت 15 امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه مدرن و تازه تاسیس فولاد آرنا، میزبان سپاهان اصفهان بود که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید تا زردها مدعی نخست قهرمانی لیگ دو امتیاز حساس از دست بدهند.

به گزارش تابناک ورزشی، این نخستین دیداری بود که در ورزشگاه جدید با نام شهدای فولاد برگزار شد و کی‌روش استنلی در دقیقه 69 از روی نقطه پنالتی برای زردپوشان گلزنی کرد تا اولین گلزن این ورزشگاه تازه تاسیس باشد. در ادامه اما با حملات پرتعداد فولاد، حسن بیت‌سعید در دقیقه 81 گل تساوی فولاد را به زیبایی هرچه تمام تر به ثمر رساند تا شاگردان امیر قلعه‌نویی با 42 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس، به رتبه دوم جدول صعود کنند.

فولاد خوزستان نیز که سه شکست در سه هفته گذشته متحمل شده بود، با 26 امتیاز به رده هفتم جدول رسید. محمدحسین زاهدی‌فرد داور این بازی، میثم دورقی، سیامک کوروشی، بابک مرادی و لوسیانو پریرا از فولاد خوزستان و حسن جعفری، مهدی کیانی و عزت‌الله پورقاز از سپاهان را با کارت زرد جریمه کرد.

شرح گل

فولاد صفر - سپاهان 1 (دقیقه 69: کی‌روش استنلی): پنالتی اعلام شده به سود سپاهان را کی‌روش استنلی با شوت محکم و زمینی زد که با وجود شیرجه ناصر سالاری به سمت راست دروازه و تاثیرگذاری روی توپ، این ضربه تبدیل به گل شد تا سپاهان به گل اول این مسابقه برسد.

فولاد 1 - سپاهان 1 (دقیقه 81: حسن بیت‌سعید): صابر حردانی دو دقیقه بعد از ورودش به زمین تاثیرگذار ظاهر شد و ارسال او با عبور از روی سر پریرا به بیت‌سعید رسید تا او با شوت سرضرب پُرقدرت و تماشایی، این فرصت را تبدیل به گل کرد.

نظر شما