شناسهٔ خبر: 31767218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به علت احتمال بارش سنگین برف؛

آماده باش ستاد مدیریت بحران دماوند/تردد با تجهیزات زمستانی باشد

دماوند- فرماندار دماوند از آماده باش ستاد مدیریت بحران این شهرستان خبر داد و گفت: مسافران برای تردد تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

صاحب‌خبر -

مجید صفری در گفتگو با خبرنگار مهر از آماده باش ستاد بحران دماوند خبر داد و اظهار داشت: با توجه به پیش بینی هواشناسی و بارش برف در مسیر تهران به فیروزکوه، تمام دستگاه‌های خدمات رسان از جمله راهداری، آب، برق، گاز، مخابرات، اورژانس، هلال احمر و شهرداری‌ها، آماده باش هستند.

صفری در ادامه افزود: بنا بر صدور اخطاریه مبنی بر فعالیت سامانه بارشی به خصوص در نوار شمالی کشور و از جمله دامنه‌های البرز، که به صورت بارش باران و برف خواهد بود.

وی با اشاره به بارش برف در محور تهران به فیروزکوه در محدوده آبسرد تا سیدآباد، افزود: از شهروندان شهرستان و همچنین ساکنان دیگر شهرهای استان درخواست می‌شود در صورت نیاز به سفر در جاده‌های کوهستانی، حتماً تجهیزات زمستانی کامل به همراه داشته باشند.

فرماندار دماوند گفت: تردد خودروها در مسیرهای مواصلاتی شهرستان در حال حاضر بدون مشکل، جریان دارد و با توجه به احتمال بارش سنگین برف در ساعات آتی و لغزندگی جاده‌ها، رانندگان ضمن اطمینان از سلامت خودرو، نسبت به سوختگیری کامل در مبدأ اقدام کرده و غذا و البسه گرم نیز به همراه داشته باشند.

نظر شما