شناسهٔ خبر: 31765394 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

قاسم حدادی‌فر: خودمان را گول نمی‌زنیم و باید از قرعه آسان‌مان استفاده کنیم/ برای صعود ۶ امتیاز دیگر می‌خواهیم

قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: گروه ما نسبت به گروه استقلال و پرسپولیس آسان‌تر است و باید از این قرعه نهایت استفاده را ببریم.

صاحب‌خبر -

- اخبار ورزشی -

قاسم حدادی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شرایط تیمش بعد از برد برابر النصر عربستان گفت: ما نتیجه خوبی در امارات گرفتیم و با کمک خدا و تلاش کادر فنی و بچه ها برنده از زمین بیرون آمدیم. البته هنوز کار تمام نشده و بازی سختی با الزورا در عراق داریم، در ضمن بازی برگشت با النصر عربستان هم سخت است. برای صعود حداقل نیاز به کسب شش امتیاز دیگر داریم و امیدوارم نتایج خوب ما ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد گروه ذوب آهن نسبت به گروه استقلال و پرسپولیس آسان تر است، تأکید کرد: در آسیا بازی آسان وجود ندارد و همه تیم ها اندازه خودشان قوی هستند. البته ما خودمان را گول نمی زنیم و قبول دارم که گروه ما آسان تر است. طبیعتاً بازی با النصر یا الوصل آسان تر از بازی با الهلال و العین است. چند تیم شناخته شده و قدرتمند در گروه های دیگر هستند و ما هم باید از این قرعه آسان نهایت استفاده را ببریم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به وضعیت این تیم در لیگ برتر و بازی روز یکشنبه ذوبی ها با استقلال خوزستان تصریح کرد: ما در لیگ برتر شرایط خاصی داریم و باید از بازی های باقیمانده بیشترین استفاده را ببریم. هدف ما این است که در جدول خودمان را بالا بکشیم و برد در بازی با استقلال خوزستان هم بسیار حائز اهمیت است.

آذری: به فتحی یک درس مدیریتی داده شد که در آینده به دردش می خورد/ او فهمید ما گسترش فولاد نیستیم

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما