شناسهٔ خبر: 31764716 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ماجراجويي جديد رژيم صهيونيستي؛

حملات هوايي صهيونيستها به غزه/ حمله موشکي به تل آويو

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- تلويزيون رژيم صهيونيستي از شنيده شدن صداي آژير در تل آويو و وقوع انفجارهايي در مناطقي از اين شهر خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خبرگزاري رويترز، تلويزيون دولتي رژيم صهيونيستي به نقل از ارتش اين رژيم اعلام کرد دو موشک از نوار غزه به سوي تل آويو شليک شدند. در پي اين حمله موشکي، شهردار تل آويو از ساکنان اين شهر خواست آرامش خود را حفظ کنند و به پناهگاه ها بروند.

رژيم صهيونيستي از حمله به 100 موضع حماس در غزه خبر داد
ارتش رژيم صهيونيستي روز جمعه با انتشار بيانيه اي اعلام کرد در واکنش به حملات موشکي جديد از نوار غزه به تل‌آويو، دهها نقطه را در اين منطقه تحت کنترل حماس هدف حملات هوايي خود قرار داده است.
در حالي که تنشها ميان اسرائيل و فلسطينيان به شدت افزايش يافته است، نيروي هوايي اسرائيل اولين ساعات صبح روز جمعه دهها موضع جنبش مقاومت اسلامي فلسطين ( حماس) را در نوار غزه هدف قرار داد.جنگنده ها و بالگردهاي جنگي رژيم صهيونيستي نزديک به يکصد حمله بر ضد مواضع حماس انجام دادند.
منابع امنيتي در نوار غزه حمله هواپيماها و بالگردهاي ارتش رژيم صهيونيستي به چهل نقطه از نوار غزه را تاييد کردند اما اخبار و گزارشهاي اوليه حاکي از آن است که در اين حملات تنها يک زوج فلسطيني در جنوب نوار غزه زخمي شدند.

نشست اضطراري فرماندهان ارتش رژيم صهيونيستي
همچنين، تلويزيون رژيم صهيونيستي از شنيده شدن صداي آژير در تل آويو و وقوع انفجارهايي در منطقه تل آويو خبر داد. در پي شليک دو موشک از غزه به سوي تل آويو، نشست اضطراري فرماندهان ارتش و دستگاه هاي امنيتي اسرائيل با حضور بنيامين نتانياهو، نخست وزير اين رژيم در مقر وزارت جنگ اسرائيل برگزار شد.
شبکه الجزيره گزارش داد: ارتش اسرائيل در بيانيه اي رسمي اعلام کرد سامانه گنبد آهنين در حمله موشکي نوار غزه به تل آويو عمل نکرد.
شبکه تلويزيوني المنار نيز به نقل از سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي اعلام کرد: هيچ اطلاعاتي در خصوص چگونگي شليک دو موشک از نوار غزه به تل آويو در اختيار نيست و در اين حمله موشکي، ارتش اسرائيل غافلگير شد.
شبکه تلويزيوني الجزيره از اعلام حالت آماده باش در همه شهرک هاي صهيونيست نشين هم مرز با نوار غزه خبر داد. اين شبکه همچنين گزارش داد دفتر بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي از همه وزيران اين رژيم خواسته است از هرگونه اظهار نظر در خصوص شليک دو موشک از نوار غزه به سوي تل آويو خودداري کنند.

حماس و جهاد اسلامي مسئوليت حمله موشکي به تل آويو را رد کردند
گردان هاي «عزالدين قسام» شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين، حماس مسئوليت حمله موشکي به تل آويو را رد کردند.
گردان هاي عزالدين قسام اعلام کردند اين دو موشک هنگامي شليک شدند که نشستي ميان حماس و هيئت مصري در حال برگزاري بود.
جنبش جهاد اسلامي فلسطين نيز به هيئت مصري حاضر در غزه اعلام کرد هيچ نقشي در حمله موشکي به تل آويو نداشته است.

حمله هوايي رژيم صهيونيستي به نوار غزه
شبکه تلويزيوني الميادين گزارش داد رژيم صهيونيستي در حملاتي هوايي مواضعي را در غرب غزه و غرب بيت لاهيا، شمال نوار غزه، هدف قرار داد. صداي چندين انفجار در شهرهاي غزه و رفح شنيده شد. همچنين بالگردهاي رژيم صهيونيستي، پايگاهي دريايي در شمال غرب بيت لاهيا را هدف قرار دادند.
شبکه تلويزيوني المنار نيز اعلام کرد: حملات هوايي رژيم صهيونيستي شش پايگاه مقاومت را در مرکز و جنوب نوار غزه هدف قرار داد.
اين شبکه همچنين از حمله خمپاره اي مقاومت فلسطين به شهرک صهيونيست نشين کيسوفيم خبر داد.

نظر شما