شناسهٔ خبر: 31763408 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان:

همدان با حضور آیت‌الله شعبانی جان تازه‌ای خواهد گرفت

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه گام دوم انقلاب به افرادی توانمند و انقلابی نیاز دارد، گفت: وجود مجتهدی جوان و فاضل به عنوان نماینده ولی فقیه در همدان جان تازه‌ای به این استان خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، محمدعلی پورمختار صبح امروز در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: گام دوم که بلندتر از گام اول خواهد بود به  نیروهایی توانمند و با روحیه انقلابی و اراده پولادین و آرمانگرا همراه با واقع‌بینی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه افرادی چون آیت‌الله محمدی و سایر عزیزانی که سال‌ها در راه انقلاب خدمت کرده‌اند سرشار از تجربه هستند، افزود: باید از تجارب گرانبهای این بزرگان در پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به اینکه تقدیم 8 هزار شهید و مدافعان حرم ما را در پیمودن راه و پیروی از منویات هبری مستحکم‌تر می‌‌کند، گفت: مجتهد جوان، فاضل و با تقوا به عنوان نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه همدان باز هم یک افتخار دیگر برای مردم همدان است و مطمئن هستیم با حضور اآت‌لله شعبانی استان همدان جان تازه‌ای خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ما پیشبرد اهداف استان در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و کمک به مدیران ارشد استان و جذب حداکثری که مطالبه مقام معظم رهبری است را در وجود آیت‌الله شعبانی می‌بینیم.

پورمختار تصریح کرد: امیدواریم با حمایت‌های استاندار و نمایندگان از ایشان برای رفع مسائل و مشکلات استان قدم‌های بزرگی برداریم.

وی با بیان اینکه آیت‌الله شعبانی افتخار استان هستند، گفت: ایشان از روستای شهیدپرور بهادربیگ که به روستای مالک اشتر معروف است، یک افتخار برای ما بوده و ما هم عهد و پیمان می‌بندیم که در این مسیر در خدمت ایشان باشیم و در کنار ایشان خواهیم بود.
 
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس مردمی بودن آیت‌الله محمدی را از بارزترین ویژگی اخلاقی ایشان خواند و خاطرنشان کرد: حضور در کنار مردم و باز بودن دفتر ایشان به روی مردم در هر لحظه از دیگر خصایص بارز آیت‌الله حمدی است.

در ادامه امام جمعه ملایر اظهار کرد: آیت‌الله طه‌محمدی از اوایل انقلاب در استان همواره منشأ خیر و برکت بوده و استان تا به امروز از فیوضات آیت‌الله محمدی استفاده کرده و از این پس نیز برخوردار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری افزود: بنای عالم بر اساس مهر و محبت است و این عالم بر این اساس خلق شده و خدا حقیقت دین را محبت و مودتت معرفی کرده و دین همان مودت است.

وی با بیان اینکه مردم این دیار هرگز زحمات و خدمات آیت‌الله محمدی را فراموش نکرده و نخواهد کرد، گفت: برای ما آیت‌الله محمدی و آیت‌الله شعبانی هر دو محبوب و عزیز هستند و از این پس از محضر آیت‌االله شعبانی استفاده می‌کنیم و ولایتمداری خود را نشان می‌دهیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما