شناسهٔ خبر: 31761259 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

پاسخ غزه به حملات موشکی رژیم صهیونیستی؛ آژیر هشدار در تل آویو به صدادر آمد

بالگردهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز جمعه، 24 اسفند، مناطقی در شمال و جنوب نوار غزه از جمله شهرهای غزه، رفح و خان یونس را هدف حملات موشکی قرار دادند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، اعتی پس از آنکه گزارش‌هایی از گشت‌زنی هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی بر فراز غزه منتشر شد، ساکنان مناطق جنوبی نوار غزه از شنیده شدن صدای انفجارهای متعدد در این مناطق خبر دادند.
در پاسخ به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۲ راکت از این منطقه به سمت تل‌آویو شلیک شده است. گفته می‌شود این حمله راکتی سامانه دفاع موشکی «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی را وادار به واکنش کرده است.

گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان تل‌آویو خواسته است به پناهگاه‌ها بروند. به نقل از تایمز آو اسرائیل، صدای آژیر حمله موشکی تاکنون در شهر‌های «غوش دان» و «تل‌آویو» در مرکز سرزمین‌های اشغالی شنیده شده است.

به گفته رسانه‌های اسرائیلی پس از حمله موشکی تلافی‌جویانه نیروهای مقاومت به تل‌آویو، هیئت مصری فعال در نوار غزه، این منطقه را ترک کرد.
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز برای بررسی حمله موشکی امشب جلسه فوق‌العاده امنیتی با فرماندهان ارتش این رژیم تشکیل داد.

به نوشته جروزالم پست، پس از حمله موشکی، «رون هولدای»، شهردار تل‌آویو، دستور بازگشایی تمام پناهگاه‌های این شهر را صادر کرد. جروزالم پست همچنین گزارش داد که شهرک صهونیست‌نشین «بِت ال» از سمت مناطق فلسطینی هدف شلیک گلوله‌های تفنگ قرار گرفته است.
 
تاکنون هیچ گروهی مسئولیت شلیک این موشک‌ها را بر عهده نگرفته است.

نظر شما