شناسهٔ خبر: 31760847 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

جنیفر لوپز عکس‌های تازه‌ای با نامزدش را منتشر کرد

اقتصادآنلاین

جنیفر لوپز و الکس رودریگز در حدود یک هفته پیش نامزدی خود را رسماً اعلام و در پیج اینستاگرامیشان عکس‌هایی از اهدای حلقه نامزدی الماس به یکدیگر را منتشر کردند.

صاحب‌خبر -

عکس‌های جدید از جنیفر لوپز با نامزد ۲۰ ساله‌اش

جنیفر لوپز و الکس رودریگز از دو سال قبل در مراسم‌های مختلف با هم دیده می‌شدند، اما شاید کمتر کسی بداند که آن‌ها از بیست سال پیش همدیگر را می‌شناختند، و رابطه آن‌ها به بیست سال پیش باز می‌گردد.

بنا به گزارش Mirror رودریگز برای مدتی طولانی یکی از طرفداران جنیفر لوپز بود و بیست سال پیش، از جنیفر خواسته بود یکی از پوستر‌های جنیفر را برای او به عنوان یادگاری امضا کند. هجده سال از آن روز می‌گذرد و حالا جنیفر لوپز و الکس رودریگز رسماً با هم نامزد شده اند.

این ششمین ازدواج جنیفر لوپز می‌باشد. او قبل از رودریگز با افرادی، چون کریس جاد، اوجانی نوآ، مارک آنتونی، بن افلک و شان کامز نامزد کرده بود. مارک آنتونی پدر دوقلو‌های جنیفر لوپز است. الکس رودریگز نیز قبل از جنیفر لوپز با ستاره هایی، چون کامرون دیاز، کیت هادسون و مدونا دیده شده بود.

این ازدواج دوم الکس رودریگز است، او از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ با سینثیا اسکرتیس ازدواج کرده بود که حاصل ازدواج آن‌ها دو دختر به نام‌های ناتاشا ۱۴ ساله و الا ۱۰ ساله می‌باشد. پس از نامزدی جنیفر و الکس رودریگز رابطه الا و ناتاشا با دوقلو‌های ۱۱ ساله جنیفر لوپز از شوهر سابقش مارک آنتونی خوب و مسالمت آمیز توصیف شده است.

عکس‌های جدید از جنیفر لوپز با نامزد ۲۰ ساله‌اش

عکس‌های جدید از جنیفر لوپز با نامزد ۲۰ ساله‌اش

عکس‌های جدید از جنیفر لوپز با نامزد ۲۰ ساله‌اش

نظر شما