شناسهٔ خبر: 31760664 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اینتر 0-1 فرانکفورت؛ پایان ماجراجوییِ اروپایی اینتر و احتمالا پایانِ دوران لوچانو اسپالتی

محمد محمدخانی

اینتراخت فرانکفورت با پیروزی در سن سیرو، به جمع هشت تیم پایانی لیگ اروپا رسید.

صاحب‌خبر -

طرفداری- اینتر در روزی که بخش مهمی از بازیکنانش را در اختیار نداشت، نتوانست از سد فرانکفورت بگذرد تا با لیگ اروپا خداحافظی کند.

مشخصات بازی

لیگ اروپا

 پنج شنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴ مارچ ۲۰۱۹

ساعت: ۲۳:۳۰

ورزشگاه: سن سیرو

گلزنان: یوویچ '5 برای فرانکفورت

ترکیب دو تیم

 

اینتر - فرانکفورت - Inter - Frankfurt

برای مشاهده آمار کامل بازی، به صفحه اختصاصی طرفداری برای این دیدار مراجعه کنید

گزارش بازی

نیمه اول: اینتر در حالی به مصاف فرانکفورت رفت که با انبوهی از بازیکنان غایب مواجه بود و از طرفی تساوی بدون گل در آلمان باعث شده بود که در این بازی باید به پیروزی می رسید. اگرچه اینتراختی ها در همان ابتدای بازی کار را هجومی آغاز کردند و خیلی سریع به نتیجه رسیدند. بعد از اینکه هالر از چند قدمی توپ را به تیرک دروازه اینتر کوبید، در دقیقه ۵، یوویچ کار را تمام کرد. توپ ارسالی روی دروازه اینتر با اشتباه دی فرای در کنترل توپ، باعث شد که یوویچ با هندانوویچ تک به تک شود و این بازیکن با ضربه چیپ، از بالای سر دروازه بان، گل اول فرانکفورت را به ثمر رساند. فرانفکورت در دقیقه ۲۶ و توسط هالر به گل بعدی هم رسید اما داور مسابقه اعلام آفساید کرد.

در دقیقه ۳۵، کرنر ارسالی کاندروا نزدیک بود وارد دروازه شود که تراپ توپ را گرفت. در دقیقه ۳۷، قطع توپ وسینو توسط گاسینوویچ و ضربه وی در موقعیت تک به تک را هندانوویچ خنثی کرد. در دقیقه ۳۹، شوت یوویچ با اختلاف به بیرون رفت. 

نیمه دوم: فرانکفورت نیمه دوم را با پرسِ شدید و امید به ضدحملات آغاز کرد. در دقیقه ۵۴، شوت هالر را هندانوویچ بیرون آورد. در دقیقه ۵۵، شوت پولیتانو با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۶۰، یوویچ نتوانست پاس دی گوزمان را به ثمر برساند. در دقیقه ۶۵، شوت از راه دور کوستیچ را هندانوویچ ناقص دفع کرد. در ادامه بازی، اینتر کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت اما نمی توانست موقعیت مهمی خلق کند و از طرفی ضدحملات بازیکنان فرانکفورت هم با بی دقتی بازیکنان این تیم به ثمر نمی رسید. در دقیقه ۹۰، دی گوزمان با ضربه سر می توانست از چند قدمی دروازه به گل برسد اما هندانوویچ شب درخشانش را با واکنشی عالی تکمیل کرد. بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

شرح گل ها

لوکا یوویچ '5 برای فرانکفورت: توپ ارسالی روی دروازه اینتر با اشتباه دی فرای در کنترل توپ، باعث شد که یوویچ با هندانوویچ تک به تک شود و این بازیکن با ضربه چیپ، از بالای سر دروازه بان، گل اول فرانکفورت را به ثمر رساند.

خلاصه بازی

 

 
 
 

نظر شما