شناسهٔ خبر: 31760649 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر عنوان شد:

بهتر است استقلال روی لیگ تمرکز کند/صعود آسیایی خیلی سخت است

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با نتایجی که استقلال در آسیا گرفته شاید بهتر باشد که بیشتر تمرکز خود را روی لیگ برتر بگذارد.

صاحب‌خبر -

علی شوری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل العین اظهار داشت: بر خلاف اکثر بازی‌های گذشته استقلال، در این بازی بازیکنان رو به جلوی تیم خوب نبودند. در خیلی از صحنه‌ها بازیکنان می‌توانستند تصمیم بهتری بگیرند اما سخت‌ترین و نشدنی‌ترین تصمیم را می‌گرفتند.

وی اضافه کرد: در بعضی از صحنه‌ها بازیکنان ما می‌توانستند با از خود گذشتگی بیشتر تیم را به گل برسانند که این کار را نمی‌کردند و با خودخواهی ضربات آخر را می‌زدند و موقعیت‌ها را هدر می‌دادند.

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: در فاز دفاعی هم متأسفانه باید بگویم شفر هنوز ترکیب تیمش را نشناخته و مرتباً بازیکنانش را در خط دفاعی تغییر می‌دهد. این باعث می‌شود در بازی مقابل تیم‌های بزرگ که می‌توانند از خط میانی تیم عبور کرده و به خط دفاعی برسند، از هم گسیختگی و ناهماهنگی در خط دفاعی کاملاً مشهود باشد.

شوری در خصوص ادامه حضور آبی پوشان در آسیا تصریح کرد: نباید خودمان را فریب دهیم. هم شرایط جدولی کار را ما را برای صعود سخت کرده و هم کیفیتی که ما از استقلال در آسیا می‌بینیم امیدواری زیادی به ما برای راهیابی به مرحله بعدی نمی‌دهد. لذا به اعتقاد من بهتر است شفر از الان به بعد بیشتر روی لیگ برتر تمرکز کند تا آسیا. بلکه در لیگ بتوانیم بعد از سال‌ها قهرمان شویم.

هافبک پیشین آبی پوشان در خصوص تفاوت کیفیت استقلال در لیگ برتر و آسیا اظهار داشت: ما از قبل هم نسبت به این تفاوت سطح تیم‌های لیگ برتری با آسیا تذکر داده بودیم و به استقلالی‌ها هم این هشدار را داده بودیم که فریب نتایج لیگ را نخورد.

نظر شما