شناسهٔ خبر: 31760462 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آتش سوزی پاساژ پایتخت تهران مهار شد

تهران- ایرنا- پاساژ کامپیوتری پایتخت در خیابان میرداماد تهران ساعتی پیش دچار حریق شد که عوامل آتش نشانی از چند ایستگاه اعزام و این حریق را اطفا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد جمعه خبرنگار ایرنا، نیروهای چندین کلانتری همجوار پس از اعلام حریق در پاساژ یادشده برای برقراری نظم و امنیت پیرامونی محیط در محل حاضر شدند.
سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در این باره به خبرنگاران گفت: در پی اعلام انتشار دود از مجتمع پاساژ پایتخت واقع در خیابان میرداماد آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شده و پس از ورود به این مجتمع تجاری منبع دود را جستجو کردند.
ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان بعد از مدتی متوجه شدند منبع این دود، آتش‌سوزی در طبقه سوم این ساختمان است، افزود: آتش‌نشانان فوری مشغول انجام عملیات و اطفا حریق شدند و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.
وی با یادآوری اینکه دود ناشی از این آتش‌سوزی تا طبقه پنجم این ساختمان را فرا گرفته بود، ادامه داد: پس از اعلام این حریق پنج ایستگاه آتش‌نشانی به همراه سه نردبان در محل حاضر شدند و هم اکنون عملیات اطفا حریق از سوی آتش‌نشانان به اتمام رسیده و آتش به طور کامل خاموش شده است.
ملکی گفت: آتش نشانان با اطفای حریق اکنون در حال تخلیه دود و ایمن‌سازی محل هستند.
شبد**1953**1010

نظر شما