شناسهٔ خبر: 31759979 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

به صدا درآمدن آژیر حمله موشکی در تل‌آویو و شنیده شدن صدای انفجار/نتانیاهو جلسه اضطراری تشکیل داد+فیلم

رسانه‌های صهیونیست از به صدا درآمدن آژیر هشدار حمله موشکی در قلب تل‌آویو و شنیده شدن صدای انفجار در این شهر خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های صهیونیست از به صدا درآمدن آژیر هشدار حمله موشکی در قلب تل‌آویو و شنیده شدن صدای انفجار در این شهر خبر دادند.

به گزارش منابع محلی، در پاسخ به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۲ راکت از این منطقه به سمت تل‌آویو شلیک شده است. گفته می‌شود این حمله راکتی سامانه دفاع موشکی «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی را وادار به واکنش کرده است.

گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان تل‌آویو خواسته است به پناهگاه‌ها بروند. به نقل از تایمز آو اسرائیل، صدای آژیر حمله موشکی تاکنون در شهر‌های «غوش دان» و «تل‌آویو» در مرکز سرزمین‌های اشغالی شنیده شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز تأیید کرد دو موشک از نوار غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است. فیلم‌هایی که ساکنان سرزمین‌های اشغالی از حمله موشکی امشب به تل‌آویو را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کردند، می‌توانید در زیر مشاهده کنید. 

به گفته رسانه‌های اسرائیلی پس از حمله موشکی تلافی‌جویانه نیروهای مقاومت به تل‌آویو، هیئت مصری فعال در نوار غزه، این منطقه را ترک کرد.

به گفته این کاربران، چند نفر در این حمله موشکی به‌شدت زخمی شده‌اند. این در حالی است که تایمز آو اسرائیل مدعی شد سامانه گنبد آهنین توانسته یکی از این موشک‌ها را رهگیری و منهدم کند و موشک دیگر نیز به محوطه باز برخورد کرده است.

تصویری که از برخورد قطعات یک راکت با سنگفرش خیابان در یکی از مناطق اطراف تل‌آویو در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است:

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، برای بررسی حمله موشکی امشب جلسه فوق‌العاده امنیتی با فرماندهان ارتش این رژیم تشکیل داد.

به نوشته جروزالم پست، پس از حمله موشکی، «رون هولدای»، شهردار تل‌آویو، دستور بازگشایی تمام پناهگاه‌های این شهر را صادر کرد. جروزالم پست همچنین گزارش داد که شهرک صهونیست‌نشین «بِت ال» از سمت مناطق فلسطینی هدف شلیک گلوله‌های تفنگ قرار گرفته است.

 

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6866591/9588817?width=400&height=300"></script></div>
 
mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6866591/9588918?width=400&height=300"></script></div>
 
mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6866591/9588917?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما