شناسهٔ خبر: 31759836 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

رحمانی‌فضلی در جزیره هرمز:

مسیر سربلندی کشور در گام دوم انقلاب تداوم می‌یابد

وزیر کشور گفت: ایران اسلامی با تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود می‌تواند مسیر سربلندی کشور را در گام دوم انقلاب اسلامی طبق منشور مقام معظم رهبری تداوم بخشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در جمع مردم جزیره هرمز و در مراسم افتتاح فاز نخست طرح ساماندهی خط ساحلی جزیره هرمز با بیان اینکه نام هرمز بر تارک تاریخ ایران می‌درخشد، عنوان کرد: جزیره هرمز در جغرافیای دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد. رشادت‌های مردم این جزیره در دوران دفاع مقدس نام هرمز را درخشان‌تر کرده است.


وزیر کشور با تأکید بر اینکه باید تلاش بیشتری برای خدمت به مردم جزیره هرمز صورت گیرد، بیان کرد: دفتر مقام معظم رهبری و دولت به دنبال اجرای کار ویژه‌ای در جزیره هرمز هستند.

رحمانی‌فضلی اضافه کرد: از سال گذشته تاکنون پروژه‌های طراحی شده برای جزیره هرمز به شکل مناسبی پیش رفته است، اما توقع ما این است که سرعت انجام کار افزایش یابد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید هر نوع همکاری را که مورد درخواست استاندار هرمزگان است، انجام دهند و هیچ گونه کوتاهی در این راستا پذیرفته نیست.

وزیر کشور با بیان اینکه نگاه ویژه به جزیره هرمز مورد تأکید رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید است، خاطرنشان کرد: از تمامی دستگاه‌های اجرایی که حضور پررنگ و موفقی در راستای اجرای طرح های این جزیره داشته باشند، قدردانی می‌شود و با دستگاه‌هایی که همکاری نکنند، برخورد قانونی خواهد شد.
 
رحمانی‌فضلی با بیان اینکه اقدامات جهادی بسیار خوبی در کشور در حال انجام است، اظهار داشت: توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته از اولویت‌های مورد تأکید مقام معظم رهبری است و در این راستا جزیره هرمز نیز مورد توجه ویژه قرار دارد.

وزیر کشور گفت: در کل کشور نزدیک به ۳۵ شهرستان و منطقه به عنوان الگو جهت اجرای پروژه‌های مختلف انتخاب شده‌اند تا در آنها اقدامات عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مناسبی صورت گیرد و جزیره هرمز نیز یکی از این مناطق الگو محسوب می‌شود. در نهایت باید این الگوها به تمامی شهرستان‌های کشور تسری یابد.

رحمانی‌فضلی افزود: باید با نگاه جهادی، اقتصاد مقاومتی را به منصه تحقق برسانیم و به همه دنیا اعلام کنیم که ایران اسلامی با تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود می تواند مسیر سربلندی این کشور را در گام دوم انقلاب اسلامی طبق منشور مقام معظم رهبری تداوم بخشد.

انتهای پیام/ 4122/

نظر شما