شناسهٔ خبر: 31758716 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیکنز: تراکتورسازی شایسته پیروزی برابر پدیده بود/ شجاعی نیاز به استراحت دارد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تیم ما شایسته پیروزی برابر تیم پدیده بود و شخصیتش را نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه تراکتورسازی، جرج لیکنز سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره پیروزی تیمش برابر پدیده شهر خودرو در نشست خبری اظهار کرد: خیلی کوتاه صحبت می‌کنم چرا که عازم سفر هستم و باید به پروازم برسم. همانطور که روز گذشته گفتم مسابقه امروز بازی بسیار سختی بود. پدیده تیم بسیار خوبی است، اما تیم ما شایسته پیروزی بود و شخصیتش را نشان داد. ما نشان دادیم شخصیت بزرگی داریم. به بازیکنانم به دلیل این ۳ امتیاز تبریک می‌گویم و از آن‌ها تشکر می‌کنم. به هر حال کسب پیروزی در وجود بازیکنان من است و این پیروزی اتفاق بزرگی بود. داور عملکرد خوبی داشت و به او تبریک می‌گویم. پیشاپیش هم عید را به شما تبریک می‌گویم و این آخرین نشست خبری ام است و امیدوارم سال جدید شما را دوباره ببینم.

او ادامه داد: از هواداران به خاطر حمایتی که از ما کردند تشکر می‌کنم و می‌دانم حضور در ورزشگاه برایشان سخت است و با انرژی که به تیم دادند ما می‌توانستیم گل دوم هم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه تراکتورسازی تیم همیشگی نبود و بازی ضعیفی را به نمایش گذشت، گفت: همانطور که می‌دانید انتقاداتی به بازیکنان وارد شده که من آن‌ها را قبول ندارم. ما بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و حتی شانس این را داشتیم که گل دوم را بزنیم، اما با توجه به اینکه یک بر صفر نتیجه خطرناکی است، نگران بودیم گلی دریافت نکنیم. چیزی که مهم است، تیم من یک گروه است که می‌خواهد برنده باشد و کسی نمایشی بازی نمی‌کند. همه می‌خواهیم برنده باشیم.

لیکنز ادامه داد: در مورد مسعود شجاعی می‌خواهم بگویم بعد از ضربه‌ای که به سرش خورد، سخت بود ادامه دهد، اما پس از بازی متوجه شدیم نیاز به ۲ - ۳ روز استراحت دارد. فراموش نکنید که گل امروز ما فوق‌العاده بود و محسن فروزان نیز چند واکنش خوب داشت.

او در باره محرومیت شجاعی برای بازی هفته ۲۳ و اینکه چرا او را در زمین نگه داشت، گفت: فکر کنم شما شجاعی را دوست ندارید، اما من او را همراه سایر بازیکنان دوست دارم. وقتی آمار دوندگی شجاعی را چک می‌کنیم می‌فهمیم او دوندگی بالایی دارد و به همین دلیل تا پایان بازی توانست مفید باشد. دوست دارم از صددرصد توانایی‌های تیمم استفاده کنم. می‌دانم فشار برای قهرمانی روی یکسری بازیکنان زیاد است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: از نظر من در آن شرایط سخت بود که داور به شجاعی کارت زرد بدهد و نمی‌دانم چرا کارت داد. باید بعد از بازی آن را بررسی کنیم، اما ممکن بود شجاعی را در بازی بزرگتری از دست بدهیم. به شجاعی و بازیکنان سه اخطاره گفته بودم که مواظب باشند کارت زرد چهارم را دریافت نکنند.

لیکنز در مورد تفاوت تراکتورسازی در ۲ نیمه این بازی و همچنین برنامه‌اش برای دیدار‌های بعدی گفت: در ۱۵ دقیقه اول، برای اینکه بتوانیم کنترل بازی را در خط هافبک به دست بیاوریم، خوب نبودیم و در ادامه وضعیت بهتر شد. در ۲۰ دقیقه بعدی کنترل بازی را به دست گرفته و موقعیت‌هایی ایجاد کردیم. ما لایق این پیروزی بودیم. در نیمه دوم پدیده بی محابا روی دروازه ما فشار آورد و روی ضدحملات می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم. احساس می‌کنم کار تیمی ما کار بزرگی بوده و از این مسئله خوشحال هستم.

او در پایان خاطر نشان کرد: درباره بازی‌های آینده در نشست بعدی صحبت می‌کنم. بار دیگر از هواداران تشکر می‌کنم، اما از یک طرف خوشحالم نزد خانواده‌ام می‌روم. می‌دانید که دوری از خانواده سخت است. پیشاپیش سال نو را تبریک گفته و امیدوارم سال خوبی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

سرنوشت اروین در گرو تصمیم سرمربی تراکتورسازی

اروین در لیست بازیکنان تراکتورسازی قرار می‌گیرد

مهاجم تراکتورسازی تا تعیین تکلیفش انفرادی تمرین می‌کند

انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تراکتورسازی درباره پیروزی برابر پدیده مشهد 

نظر شما