شناسهٔ خبر: 31758542 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لیکنز: در تیم ما همه می خواهند که برنده باشیم؛ انتقاد از شجاعی؟ شما شجاعی را دوست ندارید و از او انتقاد می کنید

فواد بغلانی

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: نمایشی در کار نیست، در تراکتورسازی هم برد می‌خواهند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- جورج لیکنز پس از برتری یک بر صفر تراکتورسازی مقابل پدیده در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت:

بازی خیلی سختی بود و پدیده تیم خوبی بود. شایسته برد بودیم و شخصیت خودمان را نشان دادیم. به بازیکنان تبریک می‌گویم که برد در وجودشان بود. این یک اتفاق بزرگ بود. در مورد داور هم باید بگویم که عملکردش خوب بود و تبریک می‌گویم. 

به نقل از تسنیم، وی ادامه داد:

از هوادارانمان ممنونم که در  این شرایط سخت حمایت کردند و با انرژی‌ای که دادند می توانستیم گل دوم را به پدیده بزنیم. 

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه تیم‌تان مانند همیشه نبود، گفت:

انتقاداتی نسبت به یکسری از بازیکنان ما وجود دارد که من قبول ندارم، امروز بازی سختی بود که ما توانستیم به خوبی پیروز شویم، حتی شانس گل دوم هم داشتیم اما با توجه به اینکه نتیجه یک بر صفر خطرناک است، نگران این بودیم که گل نخوریم و بازی مساوی نشود. چیزی که مهم است این است که تیم ما می‌خواهد برنده شود و هیچ کس نمایش اجرا نمی‌کند و همه کار خود را انجام می‌دهند.

لیکنز با توجه به شرایط شجاعی گفت:

خیلی سخت بود که او بعد از آن ضربه‌ای که به سرش خورد بازی را ادامه داد، اما این کار را انجام داد، اما بعد از مسابقه شنیدم که به دو سه روز استراحت نیاز دارد. 

وی ادامه داد:

فراموش نکنید که گل ما فوق‌العاده بود و فروزان دروازه‌بان‌مان هم دو سه موقعیت بسیار خوب را گرفت. 

وی در مورد انتقاداتی که به شجاعی می‌شود، گفت:

فکر می‌کنم شما چون شجاعی را دوست ندارید نسبت به او انتقاد می‌کنید، من نه  تنها شجاعی بلکه همه بازیکنانم را دوست دارم. آمار دوندگی شجاعی بسیار بالاست و از این بابت خوشحالیم. تیم ما صددرصد پتانسیل قهرمانی دارد و نمی‌دانم چرا فشار روی یک بازیکن اینقدر زیاد است. شاید او برای یک بازی بزرگتر محروم می‌شد اما این بازی به نظرم این اتفاق افتاد. من به بازیکنانم آنهایی که کارت زرد داشتند گفته بودم که مراقب باشند، البته داور هم می‌توانسته به شجاعی کارت ندهد. 

سرمربی تراکتورسازی در پایان گفت:‌

ما در ۱۵ دقیقه شروع خوبی نداشتیم اما رفته رفته بهتر شدیم و فرصت‌های زیادی را روی دروازه پدیده به وجود آوردیم، پدیده هم نیمه دوم را با ریسک آغاز کرد و بی‌مهابا روی دروازه ما فشار آورد. در مجموع احساس می‌کنم کاری که ما دوماه پیش آغاز کردیم کار بزرگی بوده و از این بابت خوشحالم. 

نظر شما