شناسهٔ خبر: 31758054 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

تارتار: ماشین سازی تیم مرموزی است/این بازی بیشتر از 3 امتیاز دارد

بانک ورزش-سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ارزش بازی با ماشین سازی را بیش از ۳ امتیاز توصیف کرد و سبک کار این تیم را مرموز تلقی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بانک ورزش،, مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و ماشین‌سازی تبریز در هفته بیست و دوم لیگ برتر, اظهار داشت: فردا یک بازی بسیار مهم را در پیش داریم و ارزشش بیشتر از 3 امتیاز است. ضمن احترام به تیم خوب ماشین سازی، باید هر طور شده امتیاز کامل این دیدار را بگیریم.

وی افزود: ماشین‌سازی تیم بسیار خوبی است و مرموز بازی می‌کند و در ضدحملات و ضربات ایستگاهی می‌تواند ما را دچار مشکل کند. در طول هفته سعی کردیم تمرینات خوبی داشته باشیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کنیم. انشاءالله فردا با ارائه یک بازی جوانمردانه و هدفمند به سه امتیاز این بازی دست پیدا می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی خاطرنشان کرد: اشتباهات برای همه تیم‌ها وجود دارد اما ما در دیدار فردا باید زمان‌هایی که حمله می‌کنیم بسیار مراقب باشیم تا اشتباه نکنیم. ماشین‌سازی تیمی است که همیشه از اشتباهات حریفش استفاده می‌کند. باید بازی را در طول نود دقیقه کنترل کنیم و عجول نباشیم.

تارتار درباره غایبان تیمش در دیدار فردا تصریح کرد: ما کماکان محمد فتاحی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. همچنین دو سه بازیکن دیگرمان دچار آسیب‌دیدگی جزئی هستند که امیدواریم برای بازی فردا آماده شوند. همچنین عسگری را به دلیل محرومیت در این بازی نخواهیم داشت.

وی در ادامه درباره سوالی مبنی بر اینکه شنبه قرار است رئیس‌جمهور به بوشهر سفر کند و آیا با توجه به مشکلات باشگاه پارس جنوبی درخواست کمک از مسئولان خواهید داشت یا خیر، گفت: دیروز نیز در مراسمی که در شهر جم برگزار شد، اعلام کردم و از هواداران‌مان خواستم که به دیدار رئیس‌جمهور بروند، چرا که با توجه به قانونی که مجلس تصویب کرده است، دست مسئولان بسته شده و نمی‌توانند به تیم کمکی کنند اما امیدوارم رئیس‌جمهور محترم نگاه ویژه‌ای به تیم پارس جنوبی داشته باشد چون این تیم می‌تواند در سطح استان از لحاظ‌‌های فرهنگی و اجتماعی تأثیرگذار باشد. امیدوارم رئیس‌جمهور عنایت ویژه‌ای داشته باشند تا به طور کل مشکلات باشگاه حل شود چرا که این تیم باید در سطح اول فوتبال بماند. درست است که امسال در لیگ ماندنی است اما با این وضعیت سال‌های بعد دچار مشکل خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در ادامه با اشاره به اینکه پارس جنوبی در چهار دیدار اخیرش از اشتباهات داوری ضربه خورده است عنوان کرد: به هر حال از ناحیه داوری خیلی آسیب دیده‌ایم، ضمن اینکه باید به اصفهانیان خسته نباشید بگوییم که دیگر در کمیته داوران نیستند. امیدواریم هر چه سریع‌تر معضل داوری حل شود و همه تیم‌ها به حق امتیاز بگیرند.

تارتار در ادامه ضمن اشاره به رایگان بودن دیدار فردای پارس جنوبی مقابل ماشین‌سازی و درخواست از هواداران این تیم برای حضور در ورزشگاه گفت: داور فردا کرمانشاهی است که صددرصد داور با تجربه‌ای است، هر چند که ما از او خاطرات خوبی نداریم و از قضاوتش ضربه خورده‌ایم اما امیدوارم فردا سربلند از میدان خارج شویم.

وی راجع به اینکه مصدومیت فتاحی چرا اینقدر طولانی شده است، یادآور شد: برای مصدومیت فتاحی بیشتر پزشکان در جریان هستند اما آسیب‌دیدگی او از ناحیه مچ پایش است که در یک بازی دوستانه در نیم فصل و در چمن مصنوعی رخ داده است و تا حدی طولانی شده است امیدوارم بعد از عید آسیب‌دیدگی‌اش برطرف شود و به مسابقات برسد.

نظر شما