شناسهٔ خبر: 31756665 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

بیانیه گام دوم انقلاب؛ تحلیلی از عملکرد چهل ساله انقلاب اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه این انقلاب پس از تحمل سختی‌های بسیار به نتیجه رسیده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی توانست بعد از 40 سال با اقتدار به‌پیش رفته و بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، تحلیلی از عملکرد چهل ساله انقلاب بوده است.

صاحب‌خبر -

بیانیه گام دوم انقلاب؛ تحلیلی از عملکرد چهل ساله انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محسن شکرنیا، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، صبح امروز، ۲۳ اسفند ماه، در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت 12 فروردین، در چهلمین سال استقرار نظام جمهوری اسلامی با انتقاد از عدم حضور مسئولان در جلسه، تصریح کرد: زمانی که مسئولان به دلیل بهانه‌هایی همچون مشغله کاری نمی‌توانند در جلسات حضور داشته باشند، باید نماینده تام‌الاختیار خود را بفرستند و ادارات و کارگروه‌ها نیز موظف هستند تا برنامه‌ها و فعالیت‌های شاخص خود را تا روز شنبه ۲۵ اسفند ماه ارسال کنند.
وی با بیان اینکه اکثریت مردم ایران در لبیک به امام خمینی(ره) و فرمان ایشان مبنی بر پایه‌گذاری جمهوری اسلامی ایران در روز 12 فروردین به پای صندوق‌های رای رفته و با حضور و انتخاب حداکثری، جمهوری اسلامی را برگزیدند، ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در این روز، جمهوری اسلامی ایران را در ساختار اجتماعی و سیاسی، جایگزین حکومت سلطنتی و طاغوتی پهلوی نمودند و این انتخاب در جهان، قوانین الهی را تبیین کرد.
شکرنیا با اشاره به اینکه اکنون پس از فرازونشیب‌های فراوان، ۴۰ سال از پیروزی انقلاب گذشته است، افزود: با پشت‌سر گذاشتن دوره‌های پر التهاب، کشور روز به روز پیشرفت کرده و اکنون جمهوری اسلامی با قدرت، وارد دهه پنجم خود شده است.
وی با تاکید بر اینکه این انقلاب پس از تحمل سختی‌های بسیار به نتیجه رسیده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی توانست بعد از 40 سال با اقتدار به پیش رفته و بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، تحلیلی از عملکرد چهل ساله انقلاب بوده و برکات انقلاب و وضعیت جامعه استکباری و نحوه عملکرد انقلاب در این بیانیه وجود دارد.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: تاکنون نتوانسته‌ایم در روز 12 فروردین مراسم مستقلی برگزار کنیم، ولی امسال همزمان با مراسم شهادت امام کاظم(ع) این مراسم نیز در مسجد اعظم ارومیه، ساعت ۱۱/۳۰ برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

نظر شما