شناسهٔ خبر: 31754452 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

داورزنی:

احداث خانه کاراته شرایط بهتری برای این رشته به ارمغان می‌آورد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: خانه کاراته باید احداث شود، چرا که شرایط فعلی در شأن این رشته نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمدرضا داورزنی امروز (پنج‌شنبه) در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته در جمع خبرنگاران گفت: زمینی در کنار آکادمی ووشو در مجموعه ورزشی آزادی تهران به کاراته اختصاص داده شده که با همت مسوولان فدراسیون و کمک وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هر چه سریع‌تر باید کار ساخت آن آغاز شود.

وی افزود: این خوب نیست که رشته‌ای چون کاراته برای برگزاری لیگ‌ها، مسابقات و هم‌چنین اردوهای تیم ملی با مشکل روبرو شود. احداث خانه کاراته موجب خواهد شد تا سایت اداری، سالن مسابقات و خوابگاه‌ها در یک محل متمرکز شده و شرایط بسیار بهتر شود.

داورزنی در مورد انتخاب سید حسن طباطبایی به عنوان رئیس جدید این فدراسیون المپیکی گفت: او چند سال قبل، سرپرست فدراسیون بود و عملکرد مناسبی با ایجاد همدلی در این رشته از خود بر جای گذاشت و توانست به ریاست برسد. رئیس جدید فدراسیون باید بداند انتظارات از این رشته زیاد است و با برنامه ریزی مناسب و تلاش می‌تواند کارها را با موفقیت پیش ببرد.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: امیدوارم که کاراته سبد مدال‌آوری ورزش ایران در بازی‌های المپیک 2020 توکیو را پربارتر کند. در ستاد بازی‌های المپیک که مسئولان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و مسئولان فدراسیون‌ها در آن حضور دارند برای هر رشته با توجه به برنامه‌ها اقدامات انجام می‌شود و برای کاراته نیز که مسابقات کسب سهمیه متعددی را پیش رو دارد، اولویت‌بندی کرده‌ایم تا بتواند سهمیه‌های لازم را بدست آورد.

داورزنی در ادامه گفت : این رشته اعزام‌های زیادی دارد و به طور قطع وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در حد توان، کمک خواهند کرد؛ اما مسئولان فدراسیون نیز باید به فکر جذب حامی مالی باشند.

انتهای پیام/4051/پ

برچسب‌ها:

نظر شما