شناسهٔ خبر: 31754355 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

داورزنی: رئیس فدراسیون کاراته باید برای المپیک برنامه ریزی کند

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: رئیس فدراسیون کاراته باید برای کسب سهمیه المپیک و قدرت نمایی در این رقابت‌ها برنامه ریزی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در حاشیه مجمع انتخابات فدراسیون کاراته اظهار کرد: هیچ ممنوعیتی برای ثبت نام افراد بازنشسته در انتخابات هیئت‌های ورزشی وجود ندارد و بازنشستگان می‌توانند بدون هیچ مشکلی برای چنین انتخاباتی ثبت نام کنند.

داورزنی افزود: فدراسیون کاراته به دلیل اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در سه ماه اخیر با سرپرست اداره می‌شد. عاشوری، سرپرست فدراسیون فرآیند برگزاری مجمع را به عهده داشت و اجازه نداد کار‌های در دست اقدام فدراسیون در این مدت متوقف شود و برنامه‌های این فدراسیون طبق روال انجام شد.

او درباره برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته گفت: در این مجمع کاندیدا‌ها برنامه‌های خود را برای فدراسیون ارائه کردند و در نهایت حسن طباطبایی با ۳۶ رای برای چهار سال آینده به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. با توجه به مدال آور بودن رشته کاراته برای ایران و حضور این ورزش در المپیک ۲۰۲۰، اعضای فدراسیون به ویژه طباطبایی در مدت کوتاه باقی مانده تا المپیک باید برای کسب سهمیه المپیک و حضور قدرتمند در این مسابقات برنامه ریزی کنند.

داورزنی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: باید منابع مالی را به خوبی مدیریت کنیم. هر ساله اردو‌ها و اعزام‌هایی داریم که با توجه به شرایط فعلی کشور باید نسبت به آن‌ها بازنگری کنیم و از اعزام افرادی که حضورشان در این اردو‌ها ضرورتی ندارد خودداری شود.

داورزنی گفت: با دستور وزیر ورزش و همکاری شرکت توسعه به دنبال آن هستیم تا در ورزشگاه آزادی خانه کاراته را مهیا کنیم. حتی زمینی برای ساخت چند خانه ورزشی به ویژه کاراته در مجموعه آزادی در نظر گرفتیم. با توجه به سابقه حسن طباطبایی در سرپرستی مجموعه ورزشی آزادی امیدوارم این اتفاق به زودی بیافتد تا کاراته کا‌های تیم ملی دیگر دغدغه محل خواب و تمرین نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته شد

طباطبایی: باید اعزام‌های کاراته را حذف کنیم/ نگاهمان به کاهش استفاده از بودجه دولتی است

انتهای پیام/

مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته برگزار شد

نظر شما