شناسهٔ خبر: 31751561 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

داورزنی: مجبور بودیم با فرجی خداحافظی کنیم/ از کاراته انتظار زیادی برای موفقیت در المپیک داریم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: مجبور بودیم با فرجی خداحافظی کنیم، آشوری سرپرست شد تا کارهای فدراسیون انجام شود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا داورزنی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته اظهار داشت: با توجه به اجرای قانون منع بازنشستگان کاراته کشور سه ماه بود که با سرپرست اداره می‌شد. مجبور بودیم با فرجی خداحافظی کنیم. آشوری سرپرست شد تا کارهای فدراسیون انجام شود. مجمع خوبی بود، تعدادی از علاقه مندان ثبت نام کرده بودند که چند نفر انصراف دادند و در نهایت طباطبایی با 36 رای توانست رای خوبی از مجمع بگیرد.

وی تاکید کرد: شقاقی هم 5 رای گرفت. دوران رقابت تمام شد. از امروز طباطبایی چهار سال رئیس خواهد بود. از کاراته انتظار زیادی برای موفقیت در المپیک داریم تا این رشته سبد مدالی ایران را در توکیو رنگین‌تر کند و این می‌طلبد که برنامه‌ها برای المپیک با قدرت بیشتری پیگیری شود.

داورزنی درباره اعزام‌های متعدد ملی‌پوشان کاراته به مسابقات کسب سهمیه المپیک و کمک وزارت ورزش در این باره به فدراسیون گفت: در ستاد عالی بازی‌ها اولویت‌ها مشخص شده است و البته ضرورت دارد که مدیریت درستی در منابع صورت بگیرد. ما هر ساله در شورای برون‌مرزی اعزام‌های متعددی را تصویب می‌کنیم که باید در این خصوص مدیریت و بازنگری صورت بگیرد. در واقع ضرورتی ندارد که در اعزام‌ها از افراد اضافه استفاده شود. شاید برخی نفرات لازم باشد که در کنار تیم حضور داشته باشند اما نهایتا آن کسانی که ضرورت دارد باید در اعزام‌ها حضور داشته باشند. کاراته رشته پراعزامی است و طباطبایی و همکارانش باید دقت کنند که این کار به بهترین شکل انجام شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص احداث خانه کاراته تصریح کرد: با دستور وزیر ورزش و پیگیری‌هایی که صورت گرفته این اتفاق را پیگیری می‌کنیم که در مجموعه ورزشی آزادی بیفتد. یک قطعه زمین پیش‌بینی شده که در کنار خانه ووشو به کاراته اختصاص یابد تا به مانند ووشو، خانه کاراته نیز ایجاد شود و طباطبایی این موضوع را پیگیری می‌کنم. من مطمئنم که علیرغم محدودیت‌ها، مانعی در این باره وجود نخواهد داشت و انشاءالله که خانه کاراته ساخته می‌شود تا کاراته‌کاها دغدغه‌ای از بابت اسکان و محل تمرین نداشته باشند.

لینک کوتاه کپی لینک

برچسب‌ها:

نظر شما