شناسهٔ خبر: 31750644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پروژه بزرگ ورزشی سالن چندمنظوره در شهر داودآباد اراک با حضور وزیر ورزش افتتاح شد

R41371/P/S6,73/CT11

پروژه بزرگ ورزشی سالن چندمنظوره در شهر داودآباد اراک با حضور "مسعود سلطانی‌فر" وزیر ورزش افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، دقایقی پیش سالن چند منظوره شهر داوودآباد از توابع شهرستان اراک با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، استاندار مرکزی، نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی و دیگر مسئولان ارشد استان افتتاح شد.

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در برنامه کاری به استان مرکزی سفر کرده که ساعتی پیش در بدو ورود مورد استقبال رسمی استاندار مرکزی و معاونان وی، نمایندان مجلس، مدیران ارشد حوزه ورزش استان مرکزی در پاویون استانداری مرکزی حضور داشتند.

سلطانی‌فر در برنامه کاری خود و پس از استقبال رسمی در پاویون استانداری مرکزی برنامه‌های کاری خود را از شهر داودآباد و افتتاح پروژه های ورزشی این شهر از توابع شهرستان اراک در استان مرکزی آغاز کرد که سالن چندمنظوره ورزشی این شهر به عنوان یکی از پروژه‌های اصلی مهم سفر وزیر ورزش و جوانان به شمار می‌رود.

براساس آمار و اسناد موجود و اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی درباره این پروژه، ساخت این سالن سال از سال 89 در زمینی به مساحت یک هزار و315 مار مربع آغاز و در سال 97 به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، 65 درصد از ساخت این سالن چندمنظوره در سال 97 انجام شد، تا کنون نزدیک به 11 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای این زمین چمن هزینه شد و برای تجهیز این سالن ورزشی به 4 میلیارد ریال دیگر نیاز است.

حضور در شهرستان داودآباد جهت افتتاح چند پروژه ورزشی، حضور در شهرستان خمین و افتتاح پروژه‌های ورزشی و بازدید از طرح‌های ورزشی این شهر و شهرستان محلات از دیگر برنامه‌های سلطانی‌فر در سفر به استان مرکزی است.

انتهای پیام/ش

نظر شما