شناسهٔ خبر: 31750079 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

تلفات به ۱۱ نفر رسید

2 کشته در انفجار لوله‌های گاز در آزادراه اهواز به ماهشهر

حوادث

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز گفت: دقایقی پیش لوله‌های گاز در مسیر آزاد راه اهواز به ماهشهر بعد از پلیس راه دچار انفجار و حریق شدند...

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، علی تراب پور مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز  در اهواز، اظهار کرد: دقایقی پیش لوله‌های گاز در مسیر آزاد راه اهواز به ماهشهر بعد از پلیس راه دچار انفجار و حریق شدند که در این حادثه یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه نیسان پیکاپ دچار آتش‌سوزی شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز عنوان کرد: تاکنون در این حادثه 2 نفر کشته شدند و از تعداد مصدومان فعلا آماری در دست نیست.

تراب پور گفت: با توجه به آتش‌سوزی احتمال افزایش کشته شده‌ها و مصدومان وجود دارد. نیروهای آتش‌نشانی در محل در حال انجام عملیات هستند.

تلفات حادثه انفجارلوله گاز در خوزستان به ۱۱ نفر رسید

رئیس مرکز اورژانس خوزستان گفت: 

در حادثه انفجار خط لوله گاز به دلیل نشت گاز در آزادراه اهواز به بندر ماهشهر تا کنون ۵ نفر کشته شدند و ۶ نفر زخمی شدند.

براثر این آتش‌سوزی یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه نیسان پیکاپ دچار حریق شدند

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: 

آتش‌سوزی لوله گاز برومی اطفاو مهار شد و نیروهای عملیاتی در حال خنک سازی محل هستند.

کیامرث حاجی زاده بیان کرد: همچنین مسیر در حال بازگشایی است

نشتی و فرسودگی لوله‌های گاز علت آتش‌سوزی خط لوله در برومی

 

کیامرث حاجی‌زاده امروز  در رابطه با انفجار خط لوله گاز در منطقه برومی اهواز اظهار کرد: این حادثه به علت نشتی در لوله‌های گاز ناشی از فرسودگی خط لوله اتفاق افتاد.

وی بابیان اینکه چند دستگاه خودروی عبوری به علت حرارت ناشی از آتش‌سوزی دچار حریق شدند، گفت: کشته‌شدگان شامل 2 نفر از خودروی سمند، 2 نفر از خودروی بونکر گزارش شد؛ اتوبوس مسیر اهواز -کرمان تلفات جانی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد: مصدومین به بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز منتقل شدند و عملیات اطفای کامل تا ساعاتی دیگر به پایان می‌رسد.

نظر شما