شناسهٔ خبر: 31717435 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران رقابت‌های بین‌المللی ورزش دانشجویی برگزار شد

مراسم تجلیل و قدردانی از قهرمانان و مدال آوران رقابت های بین‌المللی ورزش دانشجویان امروز (سه‌شنبه) با حضور دکتر مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان، محمدرضا دهخدا رییس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، مدیران تربیت بدنی مراکز آموزش عالی، اعضای هیات رئیسه فدراسیون و هم‌چنین قهرمانان مدال‌آور ورزش دانشگاهی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی،
محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در آیین تجلیل و قدردانی از دست‌اندرکاران، قهرمانان و مدال‌آوران دانشجوی سال ۹۷ که در رویدادهای ورزشی موفق به کسب مدال و افتخارآفرینی برای کشورمان در میادین بین‌المللی شده‌اند با بیان اینکه فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی هر ساله این مراسم را با حمایت وزارت علوم برگزار می‌کند، گفت: اعزام‌های یونیورسیاد دانشجویی عمدتاً با فدراسیون است و سیاست ما این است که مسابقات جهانی و آسیایی را به دانشگاه‌ها و بخش‌های مراکز عالی واگذار کنیم و در این امر نیز دانشگاه‌های تهران پیشگام بوده‌اند.
وی با تاکید بر نقش ورزش در موفقیت هر چه بیشتر دانشجویان گفت: با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شرایط مساعد برای ادامه تحصیل قهرمانان مهیا شده است و این وزارتخانه حمایت ویژه تحصیلی از قهرمانان داشته و خواهد داشت.
دهخدا خاطرنشان کرد: در سال جاری شعار فیزو این بود که «قهرمانان ورزشکار، مدیران موفق آینده خواهند بود»؛ این شعار یعنی، دانشجویانی که در کنار تحصیل خود به ورزش می‌پردازند، مهارت‌های مختلف اجتماعی را کسب می‌کنند و نسبت به سایر دانشجویان موفق‌تر خواهند بود.
وی خاطرنشان کرد: فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، عمدتاً در مسابقات جهانی و آسیایی شرکت می‌کند و در حوزه ورزش همگانی نیز فعالیت‌های خوبی را انجام داده است.
ل.م ۵۴

نظر شما