شناسهٔ خبر: 31694661 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

شفر: نمی‌ خواهیم از العین گل بخوریم

ايسنا : سرمربی استقلال می‌گوید تیمش با کمک هواداران می‌تواند از سد العین بگذرد.

صاحب‌خبر -

تیم‌های استقلال ایران و العین امارات فردا (سه‌شنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. وینفرد شفر، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی باید درباره هوادارانمان صحبت کنم. امیدوارم هواداران پرتعدادی به استادیوم بیایند چون یار دوازدهم ما هستند. لطفاً لیزر و بمب به ورزشگاه نیاورید. می‌دانم که هواداران ما این کار را نمی‌کنند و می‌توانند یک الگو در آسیا باشند.

 

وی افزود: در رابطه با العین همه می‌دانند که این تیم چند ماه قبل با شکست برابر رئال مادرید، تیم دوم جهان شد. این تیم بازی قبلی مقابل الهلال را واگذار کرد اما سطح واقعی آن‌ها نبود. ما هم بازی قبلی‌مان را باختیم اما فردا باید با نظم و سازمان‌دهی بیشتر وارد بازی شویم و می‌دانم که اگر کارهایی که در نظر داریم را انجام دهیم، می‌توانیم بازی را پیروز شویم. باید ۹۰ دقیقه نظم و تمرکز روی بازی داشته باشیم و برای بردن تلاش کنیم.

 

سرمربی استقلال درباره آخرین وضعیت وریا غفوری برای حضور مقابل العین توضیح داد: باید ببنیم شرایط به چه صورت است. ما تمرین داریم و باید شرایط غفوری را بررسی کنیم. امیدوارم بازی کند ولی ما بازیکنان خوب دیگری هم داریم. امیدوارم دکتر نوروزی او را مانند یک بازیکن جوان و سرحال برای ما آماده کند.

 

او درباره غایبان العین در دیدار فردا گفت: من یک ساعت قبل دوباره بازی العین و الهلال را دیدم و این تیم خوب بازی کرد. اسماعیل کارت قرمز گرفت اما بازیکن دیگری دارند که بهتر از اسماعیل است. حضور یا غیبت بازیکنان العین مهم نیست و ما آن‌ها را می‌شناسیم و به آن‌ها خوش آمد می‌گویم. ما باید روی تیم خود تمرکز کنیم تا کاری که می‌خواهیم را انجام دهیم. حضور یا عدم حضور کایو و عبدالرحمان و دیگران برای ما مهم نیست.

 

شفر در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای در صورت خوردن گل از العین دارد تا مانند بازی گذشته مقابل الدحیل، شیرازه تیمش از هم نپاشد، بیان کرد: ما نمی‌خواهیم فردا گل بخوریم. باید درباره این سوال از رحمتی بپرسید. (با خنده) در بازی با الدحیل روی یک اشتباه از این تیم گل خوردیم و یکسری تغییر روی یارگیری‌ها انجام شد در حالی که باید این تغییرات در رختکن اتفاق بیفتد. ما می‌توانستیم پس از گل خوردن گل بزنیم. ولی این بازی مربوط به گذشته است. پس از بازگشت به ایران با این که خسته بودیم توانستیم بازی را ببریم و این نشان از آمادگی ما دارد. در حال حاضر ایسما به شرایط بازی رسیده است و ما می‌توانیم از بازیکنان مختلفمان استفاده کنیم.

 

نظر شما