شناسهٔ خبر: 31693997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه کرمان در پیام تبریک به سرلشکر قاسم سلیمانی

مردمان نجیب دیار کریمان به شما افتخار می‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در پیام تبریک اهدای نشان ذوالفقار به سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی آورده است: اینجانب و مردمان نجیب دیار کریمان به شما افتخار می‌کنیم و امیدوارم عنایت شهدا، همت مدافعان و مجاهدان حریم انقلاب اسلامی یاریگر و حافظ شما باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در پیامی دریافت نشان ارزشمند و درخشنده ذوالفقار از دستان با کفایت فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای را به ملت ایران و علاقه‌مندان و ارادتمندان سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی تبریک گفت.

سردار سرافراز نیروی قدس سپاه

سروقامت پاسداران انقلاب اسلامی برادر گرانمایه سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی

سلام علیکم

دریافت نشان ارزشمند و درخشنده ذوالفقار از دستان با کفایت فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای که از توان حیدری و اراده فاطمی الهام گرفته و در وجود مقاوم جنابعالی جلوه‌گر شده است، بر همه ملت ایران، جبهه مقاومت، علاقه‌مندان، ارادتمندان و سربازان شما مبارک باد.

سردار عزیر! بدانید اینجانب و مردمان نجیب دیار کریمان به شما افتخار می‌کنیم و امیدوارم عنایت شهدا، همت مدافعان و مجاهدان حریم انقلاب اسلامی که با فرماندهی میدانی شما، تحت هدایت و فرامین رهبر فرزانه انقلاب، نقشه‌های دشمنان متخاصم و ملعون جمهوری اسلامی به ویژه آمریکا، اسرائیل و تکفیر را در منطقه غرب آسیا بر هم زده است؛ یاریگر و حافظ شما باشد.بعون الله تعالی.

 حسن علیدادی‌سلیمانی

انتهای پیام/3388/ق

نظر شما