شناسهٔ خبر: 31644049 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردوغان بازهم تاتلیسَس را به صحنه برد

R1349/P1349/S8,1414/CT12

رهبر حزب عدالت و توسعه در شهر کردنشین شانلی اورفا و در جریان تبلیغات انتخاباتی خود٬ ابراهیم تاتلیسَس خواننده مشهور را بر روی صحنه برد .

صاحب‌خبر -
- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی سی.ان.ان ترک٬ رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و رهبر حزب عدالت و توسعه دیروز در جمع هواداران حزب خود در شهر کردنشین شانلی اورفا سخنرانی کرد.

اردوغان در این شهر٬ ابراهیم تاتلیسَس خواننده مشهور را بر روی صحنه برد و از او به خاطر خدماتش به فرهنگ و هنر ترکیه تشکر کرد .

اردوغان در سال 2013 میلادی در جریان سفر مشترک خود با مسعود بارزانی به شهر کردنشین دیاربکر٬ ابراهیم تاتلیسَس است و شوان پروَر را بر روی صحنه برده بود و سال گذشته نیز در جریان حمله نظامیان ترکیه به شهر کردنشین عفرین در شمال سوریه٬ به منظور کسب حمایت‌های لازم برای این حمله٬ لباس نظامی پوشیده و همراه با ابراهیم تاتلیسَس است و چند هنرمند دیگر در مرز ترکیه و سوریه از یگانهای نظامی کشورش بازدید کرد. آن اقدام اردوغان در آن مقطع موجب انتقاد بسیاری از هنرمندان ترکیه شد.

ابراهیم تاتلیسَس٬ خواننده و شومن مشهور ترکیه تاکنون چندین بار درخواست کرده که از سوی حزب عدالت و توسعه در شهرهای استانبول٬ شانلی اورفا و ازمیر به عنوان نامکزد این حزب در رقابت‌های انتخاباتی حضور پیدا کند اما این حزب از قبول درخواست تاتلیسَس خودداری کرده است.

تاتلیسَس پس از یک ترور نافرجام٬ تا حد زیادی توانایی اجرا و خوانندگی را از دست داده و به ساختمان‌سازی روی آورده است. او در شهر زاخو در اقلیم کردستان عراق صدها واحد آپارتمانی ساخته و در چند شهر دیگر ترکیه و اروپا نیز در بخش هتلداری و رستوران‌داری٬ سرمایه‌گذاری کرده است.

روسیه: تحویل موشک‌های اس-400 به ترکیه به رضایت آمریکا بستگی ندارد
آمریکا: ترکیه با خرید اس‌400 با عواقب خطرناکی روبرو می‌شود
العامری : عراق نیازی به پایگاه‌های آمریکا یا ترکیه ندارد
ترکیه آماده استقرار سامانه موشکی اس 400 می‌شود
کباب بهاری در ترکیه + عکس
آمریکا بدنبال کشور جایگزین برای تولید قطعات اف 35 به جای ترکیه
آکار: گشت زنی نیروهای مسلح ترکیه و روسیه در اطراف ادلب از امروز آغاز می‌شود
نشریات ترکیه در یک نگاه|طرح شکایت اردوغان علیه آکشنر/ سیاست ترکیه در مورد سوریه غلط بود
مراسم باشکوه لیله الرغائب در ترکیه + عکس
گزارش تسنیم| تاکتیک‌های انتخاباتی حزب حاکم در ترکیه


انتهای پیام/

نظر شما