شناسهٔ خبر: 31623295 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ادامه رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات در دستور کار وکلای ملت

نمایندگان مجلس در هفته آینده ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس را در دستور کار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسات مجلس شورای اسلامی هفته آینده در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه برگزار می‌شود که جلسه روز سه‌شنبه در دو شیفت صبح و ظهر خواهد بود.

ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی.

بررسی لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد.

رسیدگی به لایحه اصلاح و دائمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری.

بررسی طرح استفساریه جزء شش بند "ث" ماده "۸۸" قانون برنامه ششم و بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیاز‌های کشور و تقویت آن‌ها در امر صادرات و اصلاح ماده "۱۰۴‌" قانون مالیات‌های مستقیم.

بررسی ایرادات شورای نگهبان در دو لایحه حفاظت از خاک و نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی (صندوق مکانیزه فروش) .

رسیدگی به سه طرح الحاق "ز" بند "پنج" ماده "شش" قانون اصلاح موادی به قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل "۴۴"، اصلاح ماده "سه" و الحاق یک ماده به قانون نحوه پیگیری و تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و اصلاح ماده "۶۰" قانون برنامه ششم.

گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد عدم اجرای قانون تضمینی خریدی محصولات اساسی کشاورزی.

تصویب چهار تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان خصوصی سازی، نحوه واگذاری شرکت ماشین سازی تبریز و املاک مربوطه و همچنین شرکت آذر چلیک توسط سازمان خصوصی سازی.

بررسی عملکرد وزارت صمت در خصوص صدور واگذاری معادن و نظارت بر برداشت از منابع معدنی و وصول و هزینه کرد حقوق دولتی در استان‌های همدان، مرکزی، کرمان، یزد، آذربایجان غربی و سایر استان‌های دارای منابع معدنی و نحوه تشکیل و خرید ساختمان‌ها و جذب نیرو و دادن وام توسط بانک شهر.

انتخاب عضو ناظر مجلس در شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی.

انتهای پیام/

نظر شما