شناسهٔ خبر: 31613792 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایندگان طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس را بررسی می کنند

تهران- ایرنا- نمایندگان مجلس در جلسات هفته آینده، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در دو نوبت صبح و عصر جلسه علنی دارند.
نمایندگان مجلس در جلسات هفته آینده خود گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، لایحه اصلاح و دائمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری و لایحه حفاظت از خاک اعاده شده از سوی شورای نگهبان را در دستور بررسی دارند.
نمایندگان مجلس همچنین قرار است هفته آینده طرح اصلاح ماده 3 و الحاق یک ماده به قانون نحوه پیگیری تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، طرح اصلاح ماده 60 قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه، طرح اصلاح ماده 133 قانون مالیاتی مستقیم و لایحه اهداف وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان را بررسی کنند.
بررسی طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان و طرح الزامات اجرایی توزیع و عرضه سوخت و CNG در کشور نیز در دستورکار هفته آینده مجلس شورای قرار دارد.
نمایندگان مجلس قرار است گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان خصوصی سازی، گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد عدم اجرای قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی و گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تحفص از نحوه تشکیل و خرید ساختمان ها و جذب نیروی و دادن وام توسط بانک شهر را بررسی کنند.
سیام*9121*1834

نظر شما