شناسهٔ خبر: 31613753 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

3 وزیر هفته آینده به کمیسیون های تخصصی مجلس می روند

تهران- ایرنا- رضا اردکانیان، محمد بطحائی و محمود حجتی وزیران نیرو، آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان هفته آینده در کمیسیون های تخصصی مجلس حضور می یابند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یکشنبه آینده آخرین وضعیت مرزها را با حضور جمعی از مسئولان کشور بررسی می کنند.
اعضای این کمیسیون در روزهای دوشنبه و سه شنبه آخرین اخبار و تحولات کشور را بررسی خواهند کرد. همچنین نشست هیات رئیسه و کارگروه های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

* وزیر نیرو به کمیسیون انرژی می رود
رضا اردکانیان وزیر نیرو برای پاسخ به سوالات 4 نماینده یکشنبه آینده به کمیسیون انرژی مجلس می رود. قرار است اعضای این کمیسیون دوشنبه آینده طرح تعویق واگذاری شرکت های دولتی دارای طرح های تثبیت و توسعه را بررسی کنند.

* وزیر آموزش و پرورش به کمیسیون بهداشت می رود
اعضای کمیسیون بهداشت مجلس یکشنبه آینده طرح انتزاع امور جوانان از وزارت ورزش و جوانان و تشکیل سازمان ملی جوانان را بررسی می کنند همچنین وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سوال یک نماینده، دوشنبه آینده در این کمیسیون حضور می یابد. وضعیت پرداخت مالیات جامعه پزشکی با حضور مسئولان وزارت بهداشت و سرپرست سازمان امور مالیاتی دوشنبه آینده در این کمیسیون بررسی می شود.

* وزیر جهاد کشاورزی به کمیسیون صنایع می رود
اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس یکشنبه آینده گزارش عملکرد و برنامه های گمرک ایران در خصوص تسهیل و روان سازی عملیات ترخیص تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی را بررسی می کنند.
اعضای این کمیسیون دوشنبه آینده با حضور وزیر جهاد کشاورزی و رئیس اتاق اصناف وضعیت تامین و توزیع کالاهای اساسی در روزهای منتهی به پایان سال را بررسی می کنند.

* وزیر نیرو به کمیسیون عمران می رود
وزیر نیرو نیزز برای پاسخ به سوال 6 نماینده به کمیسیون عمران می رود همچنین اعضای کمیسیون عمران دوشنبه آینده تقاضای تحقیق و تفحص از وضعیت آب و فاضلاب و انرژی مورد نیاز سکونتگاهای کشور را بررسی می کنند.
سیام *9121* 3063

نظر شما