شناسهٔ خبر: 31555898 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی | لینک خبر

نتایج روز دوم چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر اعلام شد

صاحب‌خبر -
در روز دوم رقابت‌های ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، نتایج برخی رشته‌های ورزشی مشخص شد.
 
به گزارش وبدا، چهارمین دوره مسابقات المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود. 
 
ورزشکاران رشته‌های طناب کشی، طناب زنی، داژبال و فوتبال رومیزی همچنان در تب و تاب کسب مدال در تکاپو هستند. تلاش ورزشکاران رشته‌های فریزبی، روبیک، دارت، آمادگی جسمانی نتیجه داد و نفرات برتر این رشته‌ها مشخص شدند.
 
بر اساس آخرین نتایج به دست آمده در فریزبی و ماده بیشترین زمان پروازی، علی شهیدی نژاد از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، جواد طاهری شاه قریه از دانشگاه علوم پزشکی درفول، فاروق معروفی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز به مقام اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کردند.
 
همچنین کورش صدر دانش از دانشگاه علوم پزشکی تهران بهمن محمودی از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و سید امیرحسین رحیمی از علوم پزشکی شیراز مقام چهارم تا ششم را کسب کردند. در مسابقات فریزبی مسافت هم، جواد طاهری شاه قریه از دانشگاه علوم پزشکی دزفول، علی شهید نژاد از دانشگاه شهید بهشتی و فراز گل افشان از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مقام‌های اول تا سوم رشته مسافت فریزبی دست یافتند. پویان فرح زاده از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، عبدالوهاب اسکندری از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشیت و رضا داودی از دانشگاه علوم پزشکی اهواز مقام‌های اول تاششم این دوره از رقابت‌ها را به دست آوردند.
 
با اتمام مسابقات دارت و مشخص شدن نفرات برتر پرونده این دوره از رقابت‌ها در این رشته ورزشی با برتری فرزاد صلحی از علوم پزشکی فسا، امیرعلی بابازاده از علوم پزشکی ارومیه و کیانوش خدادی از علوم پزشکی آبادان و حسن فراهانی از علوم پزشکی زنجان به مقام‌های اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها رسیدند.
 
همچنین تیم‌های یاسوج، مشهد، رفسنجان و اهواز به مقام پنجم مشترک این دوره از رقابت‌ها رضایت دادند.
 
براساس این گزارش، در مسابقات آمادگی جسمانی محمود حیدری از زنجان، علی خجسته از مشهد و سجادی میلانی از ارومیه به ترتیب مقام‌های اول تا سوم رقابت‌های آمادگی جسمانی را کسب کردند. مسابقات آمادگی جسمانی در شش آیتم پارکور، دو استقامت، پرتاب توپ، پرش باکس، پلان، شنا سوئدی به مدت دو روز پیگیری شد.
 
در فوتبال رومیزی نیز چهار تیم برتر این دوره از رقابت‌ها مشخص شده و بر اساس برنامه ریزی اعلام شده تیم‌های ارومیه، کرمانشاه، دانشگاه علوم پزشکی ایران و لرستان برای کسب مقام قهرمانی باید با همدیگر به رقابت بپردازند.
 
نتایج این دوره از رقابت‌های فوتبال رومیزی هم پیش از ساعت ۱۱ برای برگزاری مراسم اختتامیه و توزیع مدال‌های رشته‌های روبیک، دارت، آمادگی جسمانی و فریزبی اعلام می‌شود.
 
گفتنی است، مسابقه رشته‌های طناب کشی،طناب زنی و داژبال در روزهای آینده ادامه می‌یابد. همچنین چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور از ۱۰ تا ۱۶ اسفندماه با حضور ۹۰۰ دانشجو و با تشکیل ۵۹ تیم در حال برگزاری است.

نظر شما