شناسهٔ خبر: 31464306 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اسپالتی: ایکاردی؟ فقط در مورد بازیکنانی صحبت می‌کنم که به سرنوشت اینتر اهمیت می‌دهند؛ لائوتارو و ناینگولان می‌توانند بهتر باشند

نوید معصومی

سرمربی اینتر به طرز کنایه آمیزی پاسخ استفانو پیولی را داد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - هفته گذشته اینتر در سری آ ایتالیا در مقابل فیورنتینا با نتیجه 3-3 به تساوی دست یافت و بازی به دلیل تصمیمات داوری بسیار جنجالی بود. فیورنتینا نیز به تصمیمات داور معترض بود اما اوج اعتراضات زمانی بود که در وقت های تلف شده نیمه دوم، داور با استفاده از VAR، خطای هند دی آمبروزیو و پنالتی اعلام کرد تا ویولا بازی را به تساوی بکشاند. این در حالی بود که به نظر می رسید توپ به سینه دی آمبروزیو برخورد کرده است. استفانو پیولی، سرمربی سابق اینتر و کنونی فیورنتینا پس از آن بازی گفت ویولا نیز از داوری در آن دیدار لطمه دیده و این اشتباهات برای هر دو تیم بوده است. لوچانو اسپالتی در کنفرانس خبری در پاسخ به پیولی گفت:

پیولی راست می گوید. ما گیچ می شویم زیرا خطای هند در صورتی اتفاق می افتد که توپ به سینه برخورد کند و نه به دست بازیکن. اگر مانند مورد دی آمبروزیو، توپ به سینه برخورد کرد، آن دست شماست. اگر مانند مورد ویتور هوگو به انگشتان شما برخورد کرد، هیچ خطایی نیست.

VAR از نظر مکانیکی، یک مکانیزم عالی است اما مکانیزم به هدایت نیاز دارد. باید همه به اجماع برسند که چطور از آن استفاده شود. قضاوت بعضی صحنه ها حتی از مانیتور هم سخت است اما مورد دی آمبروزیو سخت نبود. 

اینتر در حالی به کالیاری سفر می کند که رم و میلان سه بازی اخیر خود را برده اند:

می دانستم داستانی طولانی و سخت خواهد بود. فصل گذشته هم همینطور بود. دلیلش این است که در حالی که ما تلاش می کنیم، دیگران هم تلاش می کنند. به جز ما، میلان، رم، لاتزیو، آتالانتا و حتی تورینو اگر نتیجه خوبی بگیرند، می توانند سهمیه بگیرند. ما رویکرد خوبی برای بازی های پایانی فصل داریم. در هر تیمی، زمانی وجود دارد که همه چیز هیجانی تر می شود. ما اخیرا مجبور بودیم به خاطر غیبت یک بازیکن (ایکاردی) کارهای بیشتری انجام دهیم. 

از نظر بدنی ما در فرم خوبی هستیم؛ هر چند بعضی از بازیکنان می توانند بهتر باشند: یکی از آنها ناینگولان است. از عملکرد اخیر او راضی ام اما می دانم او کیفیت بیشتری دارد. فصل گذشته نیز پریشیچ همینطور بود. بازیکنان تحت تاثیر اتفاقات و لحظات خاصی قرار می گیرد. باید چیزهای زیادی از نظر بدنی و ذهنی مدنظر داشته باشید. ممکن است که گاهی به اندازه کافی انگیزه نداشته باشید اما پرشیچ نشان داده چقدر قدرتمند، قابل اعتماد و از جنس اینتر (سطح بالا) است. 

بروزوویچ و وسینو در کنار هم بی نقص هستند. آنها یکدیگر را کامل می کنند اما وقتی در سطح بالایی کار نمی کنند، دلیلش این است که کل تیم در سطح بالایی بازی نکرده اند. لائوتارو انتظارات ما را برآورده می کند. او مسئولیت پذیر است اما تازه بخشی از کیفیت خود را نشان داده است. او می داند چطور با تیم جلو بکشد و خط دفاعی را مورد هدف قرار دهد. پیشرفت و نگرش او در تمرینات تحسین برانگیز است. یک کارت زرد برای از دست دادن دربی میلان؟ یک تیم هیچوقت تنها روی یک بازیکن تکیه نمی کند.

مائورو ایکاردی از زمانی که بازوبند کاپیتانی را از دست داده تاکنون برای اینتر بازی نکرده است. اسپالتی در پاسخ به شرایط او گفت:

تا این لحظه ماروتا و ژانگ چیزهای زیادی در مورد ایکاردی گفته اند. از حالا به بعد من تنها در مورد بازیکنانی صحبت می کنم که در تیم حضور دارند، نه آنهایی که نیستند زیرا آنها هستند که در زمین حضور پیدا می کنند و به سرنوشت اینتر اهمیت می دهند. دیگر در مورد سایرین صحبت نمی کنم.

نظر شما