شناسهٔ خبر: 31444692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اقدام سریع مامور پلیس اصفهان، جان یک شهروند را نجات داد

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از اقدام سریع و بهنگام مامور فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان در نجات جان فردی که دست به خودکشی زده بود خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ جواد درستکار در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان شهرستان لنجان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر شنیده شدن سر و صداهای مشکوک از داخل منزل همسایه خود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مامور اعزامی پس از هماهنگ شدن با فرد تماس گیرنده و انجام تحقیقات لازم با اقدام سریع وارد منزل شده و متوجه می شود که صاحب خانه به قصد خودکشی خود را حلق آویز کرده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت: مامور پلیس ۱۱۰ سریعاً طناب را پاره کرده و با انجام تنفس مصنوعی این شهروند را از مرگ حتمی نجات داده و تا رسیدن اورژانس کمک های اولیه را بر روی وی انجام داد.

سرهنگ درستکار گفت: اعضای خانواده و همسایگان فرد مذکور طی تماس با سامانه ۱۹۷ بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اقدام سریع و به موقع این مامور تقدیر و تشکر کردند.

این مقام انتظامی درخاتمه خاطر نشان کرد: آموزش ماموران پلیس به ویژه ماموران ۱۱۰ با فعالیت های مربوط به امداد و نجات و کمک های اولیه یکی از برنامه های نیروی انتظامی است تا این نیروها بتوانند در مواقع خاص تا رسیدن نیروهای امدادی جان شهروندان را از مرگ حتمی نجات دهند.

نظر شما