شناسهٔ خبر: 31438012 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

تقدیر رییس کمیته‌ی ICT مجلس از عملکرد کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق ایران

به گفته رمضانعلی سبحانی‌فر رییس کمیته ICT مجلس شورای اسلامی، در چند سال گذشته همکاری با کمیسیون فاوای اتاق ایران در بهترین سطح ممکن بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، سبحانی‌فر در تشریح همکاری موثر و سازنده کمیسیون فاوای اتاق ایران با کمیته فاوای مجلس شورای اسلامی، گفت: برپایی پاویون ملی فاوای ایران در جیتکس، ایجاد پل ارتباطی بین تشکل‌های بخش خصوصی زیر مجموعه اتاق و دیگر مراجع حوزه‌ فاوا همچون وزارت ارتباطات، وزارت صمت و وزارت ارشاد و همکاری در تهیه پیش‌نویس قوانین و مقررات حوزه ICT از جمله خروجی‌ها و دستاوردهای این تعامل است.

رییس کمیته ICT مجلس شورای اسلامی از لزوم تداوم این روال و تلاش برای تعمیق هر چه بیشتر فعالیت‌ها و گسترش حوزه نفوذ نهادهای بخش خصوصی در تصمیم سازی جهت بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید خبر داد.

این نماینده‌ مجلس در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های رییس و اعضای کمیسیون به ویژه آقای محمدرضا طلایی و اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران ابراز امیدواری کرد که توجه به حوزه‌ فناوری اطلاعات با این تفکر و حضور فعالان تشکلی خوشنام در آن نوید بخش ادامه‌ مسیر همکاری اتاق و مجلس در حوزه فاوا و توسعه آن باشد.

انتهای پیام

نظر شما