شناسهٔ خبر: 31418739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه قزوین:

دانشجویان و نخبگان بیانیه «گام دوم انقلاب» را عملیاتی کنند

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: دانشجویان و نخبگان باید به بیانیه «گام دوم انقلاب» رهبری معظم انقلاب اسلامی توجه کنند، چرا که معظم له جوانان را مورد خطاب قرار داده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی عصر امروز در جمع دانشجویان مرکز آموزش عالی غیر انتفاعی رجا، ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، جوانان را به الگو گرفتن از سبک زندگی ائمه اطهار و ساده زیستی فراخواند.

وی ادامه داد: حضرت زهرا(س) در خانواده فرزندانی تربیت کرد که اسوه تقوا، عدالت و حفظ سنت پیامبر(ص) بودند و در اجتماع با خطبه های مهم و اثرگذار خود توانست ارزش های دینی نبی مکرم اسلام(ص) را زنده نگه دارد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: علم و دانش و مبارزات سیاسی و اجتماعی آن حضرت ما را در رسیدن به مقصود یاری می دهد و ان شاء الله خداوند ما از پیروان راستین آن بانوی بزرگوار قرار دهد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین، به موضوع بی حجابی در جامعه اسلامی پرداخت و بیان کرد: امروز دشمنان انحطاط اخلاقی را از اهداف اصلی خود قرارداده تا بتوانند ذهن و اعتقادات جوانان ما را به تسخیر در آورند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:امروز شما جوانان که سرمایه اصلی نظام اسلامی محسوب می شوید، باید خودسازی و تهذیب نفس و تلاش و جدیت برای علم آموزی را در خود تقویت کنید.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: دانشجویان و نخبگان باید به بیانیه «گام دوم انقلاب» رهبری معظم انقلاب اسلامی توجه کنند، چرا که معظم له جوانان را مورد خطاب قرار داده اند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه امروز جوانان در عرصه های مختلف هوا فضا، موشکی، نظامی، پزشکی، هسته ای و ... پیشرفت های خیره کننده ای داشته اند که جای شکرگزاری دارد.

انتهای پیام

 

نظر شما