شناسهٔ خبر: 31400495 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کاسانو خطاب به وندا نارا: به شوهرت بگو قبل از اینکه دیر شود، با یک عذرخواهی این قضیه را جمع کند

محمد رضایی

کاسانو با صحبت ها و خنده های خود، حرص وندا نارا را درآورد!

صاحب‌خبر -

طرفداری- برنامه تیکی تاکا، یکی از مهیج ترین و پر مخاطب ترین قسمت های خود را شب گذشته تجربه کرد. وندا نارا و آنتونیو کاسانو میهمان این برنامه بودند و بارها بین این دو در مورد مائورو ایکاردی بحث و درگیری لفظی پیش آمد. از نکات مهم این درگیری، خونسردی و خنده های کاسانو از یک طرف و حرص خوردن وندا نارا از طرف دیگر بود.

وندا نارا در برنامه تیکی تاکا گفت:

در فوتبال بی عدالتی زیادی وجود دارد که نمونه اش را امشب (دیشب) در بازی فیورنتینا-اینتر دیدیم؛ مثل پنالتی گرفته شده برای فیورنتینا؛ مثل رفتار پریشیچ پس از خوشحالی پولیتانو و مثل این وضعیت که اینتر بازی دارد ولی مائورو ایکاردی در خانه است. کسی که همه چیزش را برای اینتر داد اما حالا از او یک هیولا ساخته اند. همه بابت پنالتی پریشیچ خوشحال شدیم اما حرکت او (پس از گل پولیتانو) را درک نکردیم. یک کاپیتان باید به هم تیمی ها، پیراهن و باشگاه خود احترام بگذارد؛ کاری که مائورو همیشه کرده است. از طرف دیگر بقیه نیز باید به او احترام بگذارند.

چرا مائورو به رختکن نمی روند تا به طور حضوری این مسائل را حل کند؟ لطفا دست از مزخرف گفتن، بردارید. مائورو مصدوم است. اتاق فیزیوتراپی همان رختکن است؟ چطور می تواند همزمان هم در رختکن باشد و هم فیزیوتراپی کند؟ او هیچ کاری نکرده است و این یک درام نیست.

نوبت به آنتونیو کاسانو رسید؛ او دائما با صحبت ها و خنده های خود، حرص وندا نارا را درآورد. کاسانو گفت:

اینتر برای حفظ رتبه سوم می جنگد درحالیکه باید منتظر مائورو باشد. اینتر به گل های او نیاز دارد. مائورو باید به رختکن برود و جایگاهش نزد بازیکنان را مشخص کند؛ اینچنین تا پایان فصل می تواند در آرامش به کار خود ادامه بدهد. به شوهرت بگو به رختکن برود و قبل از اینکه دیر شود از هم تیمی هایش عذرخواهی کند؛ او باید این وضعیت را جمع و جور کند.

ایکاردی یک اینتریستا است؛ مائورو باید رو در رو با افرادی که با او مشکل دارند صحبت کند؛ با آنها دست بدهد و همه چیز را حداقل تا ماه ژوئن برطرف کند. بعد در تابستان خواهیم دید که چه می شود. اگر بازوبند را از من هم می گرفتند دیوانه می شدم اما ایکاردی نباید به این وضعیت ادامه بدهد. دور ماندن از تیم و رختکن چیزی را درست نمی کند. اینتر و اسپالتی دیوانه نیستند؛ قطعا مشکلاتی وجود داشته که آنها این تصمیم را گرفته اند و از نظرشان این بهترین تصمیم برای اینتر است. حرکت پریشیچ در بازی با فیورنتینا، چیز خاصی نبود اما مشخص است ایکاردی با برخی بازیکنان ترکیب اینتر و مشخصا کروات ها مشکل دارد.

نظر شما