شناسهٔ خبر: 31353290 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

پیش از دربی فروردین ۱۳۹۸؛

فرصت طلایی برای شاگردان شفر تا دربی/ استقلال روی کمک هواداران حساب کرده است

با مرور برنامه دیدارهای تیم استقلال پیش و پس از دربی دور برگشت لیگ هجدهم مشخص می‌شود تیم استقلال فرصت مناسبی برای کسب امتیاز دارد.

صاحب‌خبر -

سرویس ورزش مشرق – با برگزاری مسابقات عقب افتاده و هفته هجدهم لیگ برتر، تیم استقلال تا روز دهم فروردین که باید به مصاف پرسپولیس برود ۶ بار در تهران و خارج از آن به میدان خواهد رفت. بررسی تعداد مسابقات داخل و خارج از خانه این تیم بیانگر این نکته است که استقلالی‌ها با انجام ۴ دیدار خود در تهران و ۲ مسابقه بیرون از خانه فرصت مناسبی برای جمع آوری امتیازات در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پیش از دربی دارند.

آمار دیدارهای شاگردان شفر در لیگ برتر هم گواه این ادعاست که این تیم خارج از خانه بهتر نتیجه گرفته است؛ ۵ برد و ۳ مساوی و یک باخت. استقلال در آزادی هم بد نتیجه نگرفته و از ۸ بازی خانگی خود ۳ برد و ۴ مساوی دشت کرده و یک بار باخته است. تا پیش از دربی هم ۳ بازی در آزادی دارند که می‌توانند با پیروزی در این مسابقات مدعی قهرمانی باشند. پ

بیشتر بخوانید:

فرصت کم پرسپولیس برای بهره برداری از امتیاز میزبانی / آزمون سخت شاگردان برانکو تا دربی

بر اساس این گزارش، برنامه مسابقات استقلال به ترتیب زیر است:

مسابقات خانگی در ورزشگاه آزادی:

۵ اسفند مصاف با ذوب آهن در تهران

۱۷ اسفند مصاف با نفت مسجد سلیمان

۲۱ اسفند مصاف با العین امارات

۲۵ اسفند مصاف با نساجی مازندران

مسابقات بیرون از خانه استقلال:

۹ اسفند مصاف با فولاد خوزستان در اهواز

۱۴ اسفند مصاف با الدحیل قطر

به گزارش مشرق، استقلال پس از دربی برگشت در تاریخ دهم فروردین ماه نیز ۱۱ بازی دیگر تا آخرین روز فصل فوتبالی این سال در پیش خواهد داشت که از این تعداد ۴ مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا و ۷ مسابقه اش را در لیگ برتر برگزار خواهد کرد.

تیم وینفرد شفر در این ۱۱ دیدار در ۵ مسابقه در تهران به زمین خواهد رفت و در ۶ دیدار دیگر باید بیرون از خانه بازی کند. ذکر این نکته لازم است که استقلال برای مصاف با نماینده کشور عربستان به دلیل بازی در کشور ثالث میزبانی اش مقابل این تیم هم به نوعی بازی بیرون از خانه محاسبه شده است.

با این وصف استقلال از دیدار با ذوب آهن اصفهان تا رویارویی با العین امارات که در تاریخ ۳۰ اردیبهشت به عنوان آخرین بازی این فصل فوتبالی اش در برنامه پیش رو دارد مجموعاً ۱۷ دیدار منهای دربی خواهد داشت که از این تعداد ۹ بار در استادیوم خانگی اش آزادی به زمین می‌رود و ۸ بار بیرون از خانه با رقبایش مصاف می‌دهد! با این وصف استقلال فرصت مناسبی دارد تا قبل و بعد از دربی با بهره گیری از شرایط میزبانی اش بر تعداد امتیازاتش بیافزاید.

نظر شما