شناسهٔ خبر: 31353252 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

زوم فوق العاده دوربین هواوی پی ۳۰ پرو را در پوستر رسمی این شرکت بینید

می دانیم که هواوی پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه و هواوی پی ۳۰ با دوربین سه گانه عرضه خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

می دانیم که هواوی پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه و هواوی پی ۳۰ با دوربین سه گانه عرضه خواهند شد. تا معرفی رسمی خانواده پرچمدار نیم اول سال ۲۰۱۹ هواوی، یعنی ۶ فروردین یک ماهی داریم و پوستر هواوی به ما زوم فوق العاده دوربین هواوی پی ۳۰ پرو را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

نمونه دوربین چهارگانه هواوی پی ۳۰ پرو

نمونه دوربین چهارگانه هواوی پی ۳۰ پرو

حتما به یاد دارید که سه روز پیش در ترنجی خواندیم تلویحا تایید شد که هواوی پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه عرضه می شود. ما این موضوع را از تصویری که توسط ریچارد یو، مدیر بخش مصرف‌کنندگان گروه تجاری هواوی، اشتراک گذاشته شده است، فهمیدیم و دلیل این بود که مشخصا QU ابتدای Quad یا همان «چهار» را پیش از عبارت «دوربین» در واترمارک تصویر دیده بودیم.

این تصور از ماه اگر واقعا توسط یک موبایل در همین کادر گرفته شده باشد، باید منتظر یک دستگاه با لنز بالای ۱۴۰ میلی متر باشیم، تازه اگر بخواهیم روی زوم دیجیتال هم حساب کنیم، در غیر این صورت یک لنز بالای ۲۰۰ میلی متری برای رسیدن به این نمای بسته از ماه نیاز است.

مشخص نیست که مکانیسم دوربین چهارگانه هواوی چه خواهد بود اما شایعه زوم ۱۰X اپتیکال را برای هواوی پی ۳۰ پرو شنیده بودیم.

اینجا یک طعنه ریز به خانواده «گلکسی اس» سامسونگ در مقایسه خانواده «هواوی پی» هم دیده می شود

در این تیزر جدید نیز آن پروانه را از روی برگ گیاه به شکلی باورنکردنی ثبت کرده اند و متن مشخصا به ما درباره «زوم قدرتمند» اشاره دارد. اینجا یک طعنه ریز به خانواده «گلکسی اس» سامسونگ در مقایسه خانواده «هواوی پی» هم دیده می شود. حتما توجه دارید که به حروف S و P با رنگ آبی و قرمز (رنگ هر برند) مشخص شده و به صورت کلی می توان این برداشت را هم از نوشته داشت که گلکسی اس (گلکسی اس ۱۰ پلاس) سامسونگ زوم قوی ندارد اما هواوی پی (هواوی پی ۳۰ پرو) دارد!

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد زوم اپتیکال قوی، مرحله بعدی رقابت دوربین های موبایلی باشد و چینی ها برای آن آماده اند!

لینک کوتاه:

نظر شما