شناسهٔ خبر: 31353211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد

بهره‌برداری جاده ورودی شهرک صنعتی جهرم تا پايان سال

مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از انعقاد قرارداد با 70 سرمايه‌گذار در شهرک‌های صنعتی جهرم خبر داد و گفت: طرح مسیر دسترس این شهرک صنعتی در حال اجرا است و امیدواریم تا پايان امسال به بهره‌برداری برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، احد فتوحی پس از بازدید از ناحیه صنعتی کوثر و شهرک صنعتی جهرم با اشاره به انعقاد قرارداد با 70 سرمایه‌گذار در این دو شهرک صنعتی، اظهار داشت: از این تعداد 33 واحد صنعتی در این دو شهرک صنعتی با اشتغال‌زایی حدود600 نفر به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: اکنون 37واحد صنعتی نیز در این دو شهرک صنعتی در مرحله ساخت‌وساز است که با بهره‌برداری از این واحدها، اشتغال در شهرک‌های صنعتی جهرم به دو برابر میزان فعلی افزایش پیدا می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به تکمیل بودن زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی جهرم و واگذاری بخش زیادی از اراضی این شهرک صنعتی، از آمادگی این شرکت برای اجرای طرح توسعه این شهرک صنعتی خبر داد و گفت: در این زمینه اقداماتی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به آماده بودن زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی کوثر  گفت: برای تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران و رفع موانع سرمایه‌گذاری در ناحیه صنعتی کوثر در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی مشوق‌هایی برای سرمایه‌گذاری در این ناحیه صنعتی با مصوبه هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اعمال‌شده است.

فتوحی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران با اعمال مشوق‌های حمایتی تنها 5 درصد قیمت حق انتفاع زمین را پرداخته و مابقی در اقساط 48 ماهه اخذ خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از تکمیل و بهره‌برداری به ازای ایجاد اشتغال، بر اساس جواز تأسیس نیز تا سقف 70 درصد از اسناد تعهدی سرمایه‌گذاران به‌عنوان مشوق به آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

این مقام مسؤول مطرح کرد: در ناحیه‌ی صنعتی کوثر جهرم که 67 هکتار مساحت دارد، تاکنون 22 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقدشده که از این تعداد 11 واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی 130 نفر در مرحله فعالیت و 10 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز است.

فتوحی بابیان به این‌که شهرک صنعتی جهرم درزمینه‌ی زیرساختی و امکانات از وضعیت مناسبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: طرح مسیر دسترس این شهرک صنعتی نیز توسط پیمانکار در حال اجرا است و امیدواریم این طرح تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی عنوان کرد: در شهرک صنعتی جهرم که 41 هکتار مساحت دارد، تاکنون 48 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقدشده که از این تعداد 24 واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی 565 نفر در مرحله فعالیت و 24 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز است.

انتهای پیام/76024

نظر شما