شناسهٔ خبر: 31352566 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حمایت از یک گزینه خاص

پیرمردها در حوالی قایقرانی/ استشمام بوی گل محمدی در آبهای آزادی!

باوجود اینکه وزارت ورزش بارها در انتخابات فدراسیون‌های مختلف اعلام کرده گزینه‌ای ندارد، اما بارها رد پای مسئولان در حمایت از یک گزینه خاص دیده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی، غلامرضا امینی از فدراسیون قایقرانی رفتنی و احمد گواری جایگزین شد.

بعد از ماه‌ها بالاخره ثبت‌نام از نامزدها انجام شد. طبق آنچه پیش‌بینی می‌شد رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز برای نامزدی ثبت‌نام کرد. زمانی که  آبان‌ماه گل‌محمدی همراه با محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا در کرج حضور پیدا کرد، از همان زمان شائبه حضور گل‌محمدی در این فدراسیون پررنگ شد و شایعات حمایت وزارت ورزش از این گزینه نیز بر سر زبان‌ها افتاد.

ثبت‌نام از نامزدهای قایقرانی پیش از این یک بار در تابستان انجام شد و در آن زمان احمد دنیامالی به عنوان یک مدعی وارد عرصه رقابت شد و برای نامزدی ثبت‌نام کرد اما به یکباره چند روز قبل از انتخابات در حالی که تاریخ مجمع 7 مرداد اعلام شده بود، وزارت ورزش به دلایلی نامعلوم انتخابات را لغو کرد. با ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در زمان ثبت‌نام مجدد از نامزدها، دنیامالی دیگر جایی برای حضور دوباره در قایقرانی نداشت که وزارت ورزش این بار گزینه خود را رو کرد و گل‌محمدی پا به عرصه رقابت گذاشت.

با توجه به اینکه رضا گل‌محمدی فرصت زیادی تا بازنشستگی ندارد، این موضوع مشخص نیست چرا وزارت ورزش به دنبال یک مهره سوخته در قایقرانی است و با وجود اینکه اعلام شده وزارت در تلاش است تا از جوانان در عرصه مدیریتی بهره بگیرد، این سوال به وجود می‌آید چرا در بحث انتخابات، جوانان جایی ندارند؟

با وجود اینکه 3 روز تا برگزاری انتخابات قایقرانی زمان باقی است، نکته قابل تامل اینجاست که وزارت ورزش در شنبه شب اسامی نامزدها را اعلام کرده است که تا بیش از گذشته شایعات مهندسی انتخابات به گوش برسد. در حالی که طبق قانون وزارت ورزش باید اسامی نامزدها را 15 روز قبل از انتخابات اعلام کند تا آنها بتوانند مذاکرات خود را با اعضای مجمع برگزار کنند، این اتفاق رخ نداد.

اسامی نامزدها به شرح زیر است:

ناصر طالبی رئیس سابق فدراسیون اسکی،  سیدرضا میرابوطالبی رئیس اسبق کمیته پزشکی و سعید کاظمی عضو هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی، علیرضا سهرابیان نایب‌رئیس سابق فدراسیون قایقرانی، فرحناز امیرشقاقی نایب‌رئیس بانوان قایقرانی و رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران 

انتهای پیام/س

نظر شما