شناسهٔ خبر: 31352183 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در دیدارهای گذشته؛

منصوریان در تقابل با استقلال به چه نتایجی دست پیدا کرده است؟

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن حاشیه‌های جذابی دارد که یکی از این حاشیه‌ها تقابل علیرضا منصوریان با تیم سابقش است. اتفاقی که البته تکراری نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، گرچه تقابل منصوریان در نقش سرمربی با استقلال اتفاق تازه و عجیبی نیست، اما قطع به یقین این رویارویی با دیدارهای قبلی تفاوت زیادی دارد.

منصوریان پیش از این ۵ بار بعنوان سرمربی با تیم استقلال بازی کرده که در این ۵ بازی برتری با او بوده است. در همه تقابل‌های قبلی منصوریان و استقلال، وی سرمربی تیم منحل شده نفت تهران بوده است.

به طور کلی می‌توان گفت علیرضا منصوریان تاکنون ۵ بار بعنوان سرمربی با استقلال دیدار کرده که ۳ پیروزی سهم او بوده و یک مساوی و یک شکست دیگر نتایج به دست آمده در این بازیها است. 

۴ بازی از ۵ بازی گذشته در چارچوب لیگ برتر و یک بازی هم در چار چوب جام حذفی بوده است. در این ۵ بازی تیم‌های منصوریان ۶ بار دروازه استقلال را باز کرده‌اند و آبی پوشان نیز در مقابل ۳ بار موفق به گلزنی به تیم‌های منصوریان شده‌اند.

در ۵ تقابل قبلی تیم‌های منصوریان با استقلال، امیر قلعه نویی ۲ بار و پرویز مظلومی ۳ بار سرمربی استقلال بوده‌اند. منصوریان در تقابل‌های قبلی‌اش با استقلال ۲ بار تیم‌های امیر قلعه نویی و یکبار تیم پرویز مظلومی را شکست داده است. مساوی و شکست او نیز برابر استقلال‌هایی بوده که هدایت آن بر عهده مظلومی بوده است.

ششمین تقابل علیرضا منصوریان بعنوان سرمربی با استقلال، دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر است. این بازی از ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه ۵ اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نظر شما