شناسهٔ خبر: 31350679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان:

اقدام سریع مأمور پلیس اصفهان، جان یک شهروند را نجات داد

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اقدام سریع و بهنگام مامور فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان در نجات جان فردی که دست به خودکشی زده بود خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، جواد درستکار اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان شهرستان لنجان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر شنیده شدن سر و صداهای مشکوک از داخل منزل همسایه خود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان افزود: مأمور اعزامی پس از هماهنگ شدن با فرد تماس گیرنده و انجام تحقیقات لازم با اقدام سریع وارد منزل شده و متوجه می‌شود که صاحب خانه به قصد خودکشی خود را حلق آویز کرده است.

وی گفت: مأمور پلیس 110 سریعاً طناب را پاره کرده و با انجام تنفس مصنوعی این شهروند را از مرگ حتمی نجات داده و تا رسیدن اورژانس کمک‌های اولیه را بر روی وی انجام داد.

درستکار بیان داشت: اعضای خانواده و همسایگان فرد مذکور طی تماس با سامانه 197 بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اقدام سریع و به موقع این مأمور تقدیر و تشکر کردند.

این مقام انتظامی در خاتمه خاطر نشان کرد: آموزش مأموران پلیس به ویژه ماموران 110 با فعالیت‌های مربوط به امداد و نجات و کمک‌های اولیه یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی است تا این نیروها بتوانند در مواقع خاص تا رسیدن نیروهای امدادی جان شهروندان را از مرگ حتمی نجات دهند.

انتهای پیام/63086/ج/

برچسب‌ها:

نظر شما