شناسهٔ خبر: 31350675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نوروز ۹۸ گردشگران بیشتری نسبت به سال گذشته وارد گیلان می‌شوند

R7877/P/S6,71/CT11

معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان گفت: پیش بینی می‌شود استان گیلان در ایام نوروز ۹۸ میزبان تعداد بیشتری از مسافران و گردشگران نسبت به نوروز سال ۹۷ باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حمیدرضا آذرپور عصر امروز در جلسه خدمات سفر شهرستان رشت اظهار داشت اظهار داشت: پیش بینی می‌شود استان گیلان در ایام نوروز 98 به دلیل برخی مسائل نظیر مشکلات ارز، میزبان تعداد بیشتری از مسافران و گردشگران نسبت به نوروز سال 97 باشد.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه تبلیغات و اطلاع‌رسانی مهم‌ترین دغدغه ما است گفت: نصب علائم و بنرها با توجه به افزایش قیمت کاغذ و کالاهای مختلف باید به صورت کارشناسی‌شده انجام شود و غیر اصولی نباشد و همه مطالب هماهنگ شده و دارای آرم ستاد باشد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: سازمان صنعت و معدن، عملکرد واحد‌های صنفی را در نظر گرفته و موضوع نظارت بر قیمت کالا‌ها را به شکل جدی دنبال کند و همچنین تعزیرات حکومتی نیز بازرسی و نظارت‌های مستمر را انجام دهد.

محمدعلی ویشکایی با اشاره به برخی خدمات‌رسانی‌ها در ایام نوروز 98 خاطرنشان کرد: ایجاد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای، نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه‌های خودپرداز و برطرف ساختن نواقص آن‌ها، نظارت مستمر بر جایگاه‌های عرضه سوخت نیز از خدمات‌رسانی‌های مهم هستند.

وی اظهار داشت: آماده‌سازی مساجد توسط اداره اوقاف و خیریه، معرفی و آماده‌سازی اماکن متبرکه و مذهبی به مسافران، برنامه‌ریزی جهت اقامه نماز‌های یومیه در مساجد، ترمیم آسفالت جاده‌ای و اسامی تعداد مدارسی که قرار است در راستای اسکان مسافران همکاری کنند نیز ارائه شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری رشت با بیان اینکه استقرار اکیپ‌های کشیک راهداری در سطح جاده‌ها و تردد آن‌ها نیز موجب ایجاد آرامش خاطر برای مهمانان و مسافران نوروزی می‌شود خاطرنشان کرد: حفظ محیط زیست و سیمای شهر نیز از خواسته‌های مردم و شهروندان است.

انتهای پیام/ن

نظر شما