شناسهٔ خبر: 31350502 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

برای تاریخ‌سازی باید در چنین بازی‌هایی پیروز شویم

پوچتینو: در پایان بازی سیم‌های مغزم به هم اتصالی کرده بود/ برنلی قویتر از ما بود

خبرگزاری میزان- مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام از حرکتش در پایان بازی با برنلی ابراز پشیمانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش بعدازظهر امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر انگلیس در خانه برنلی تن به شکست ۲ بر یک دادند، در خصوص اتفاق پایان این بازی که به سمت مایک دین، داور بازی رفت و با عصبانیت زیاد نسبت به قضاوت وی اعتراض کرد، گفت: واقعاً عجیب بود که اینچنین به داور اعتراض کردم، شاید سیم‌های مغزم به هم اتصالی کرده بود. در ۱۰ سال گذشته این اولین باری بود که اینچنین به داور اعتراض کردم. من همیشه خودم را کنترل می‌کنم، اما به هر حال این اتفاق افتاد. اکنون باید راه‌حلی برای جبران این شکست پیدا کنیم و نباید بهانه‌گیری کنیم.

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال تاتنهام صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: برای من این بازی بزرگی بود. ما شاید مقابل تیم‌های چلسی و آرسنال به پیروزی رسیده باشیم، اما برای تاریخ‌سازی باید چنین بازی‌هایی را هم با پیروزی به پایان ببریم. برنلی در این بازی قویتر از ما بود و همین باعث ناامیدی‌مان شد.

پوچتینو در پایان خاطرنشان کرد: ما اشتباهاتی در زمین مرتکب شدیم و در پایان بازی هم من مرتکب آن اشتباه (از کوره در رفتنش و اعتراض به داور) شدم. شاید باید مستقیم به رختکن می‌رفتم و کمی آب می‌نوشیدم تا کمی آرامتر شوم.

انتهای پیام/

نظر شما