شناسهٔ خبر: 31350459 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 ؛

مشکلات توزیع آرد با پرداخت مطالبات رانندگان حل شد/ آرد به نانوایان بدون پروانه داده نمی‌شود

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 8 گفت: با پرداخت قسمتی از مطالبات رانندگان مشکلات رفع و توزیع آرد دوباره آغازشده و مشکلی وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج به نقل از فارس ، اسفندیار ابوالحسن‌زاده  در خصوص وضعیت توزیع آرد بین نانوایی‌ها  اظهار داشت: نانوایی‌هایی که دارای پروانه مجوز قانونی هستند هیچ مشکلی نداشته و آرد موردنیاز آنها تأمین می‌شود اما در رابطه با نانوایی‌هایی که پروانه ندارند بر اساس سامانه جدید که طراحی‌شده نمی‌توانیم آرد مورد نیاز آنها تأمین کنیم.

به گفته مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت، نانوایی‌های بدون پروانه فعالیت باید برای بهره‌مندی از آرد مورد نیاز برای کسب پروانه فعالیت قانونی اقدام کنند.

پیش‌ از این، برخی نانوایی‌ها مدعی تعطیلی به دلیل نبود آرد و تأمین نشدن آن توسط شرکت‌های توزیع‌کننده شده بودند. در این رابطه ابوالحسن‌زاده با اشاره به اینکه 2 نوع آرد یارانه‌ای و آزاد برای نانوایی‌ها ارائه می‌شود، گفت: آرد یارانه‌ای از طریق شرکت خلیج‌فارس تأمین می‌شود اما به دلیل مشکل در پرداختی مطالبات رانندگان وقفه‌ای یک‌روزه در توزیع ایجاد شده بود.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع پس از گفت‌وگو با مسوولان شرکت و با پرداخت قسمتی از مطالبات رانندگان مشکلات رفع و توزیع آرد دوباره آغاز شده و مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما