شناسهٔ خبر: 31350406 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حمله ۳ یگان‌ یمن به جنوب عربستان

منابع امنیتی یمن از حملات یگان‌های تک‌تیرانداز، موشکی و توپخانه‌ای ارتش یمن و انصارالله به مناطق نجران و جازان در جنوب عربستان خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یگان‌های موشکی، توپخانه‌ای و تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله روز شنبه اهداف ارتش سعودی در جنوب عربستان  را هدف قرار دادند.

شبکه المسیره در این رابطه گزارش داد که یگان تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله روز شنبه، دو نفر از نظامیان سعودی را در منطقه جازان واقع در جنوب عربستان از پای درآوردند.

منابع خبری یمن می‌گویند که نیروهای تک‌تیرانداز این کشور، دو نظامی سعودی را در پایگاه «مشعل» در جازان هدف قرار دادند.

در همین حال، یک منبع امنیتی یمن گفت که یگان توپخانه‌ای یمن نیز روز شنبه، پایگاه نظامیان سعودی در همین پایگاه را گلوله باران کردند.

این منبع امنیتی که نخواست نامش فاش شود، تاکید کرد که یگان موشکی یمن هم روز شنبه یک فروند موشک «زلزال-۱» را به سمت محل استقرار نظامیان سعودی در منطقه «عاکفه» در نجران شلیک کردند.

حملات انتقام‌جویانه نیروهای یمنی علیه نظامیان سعودی در حالی صورت می‌گیرد که تجاوزات ائتلاف سعودی به یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن، حدود چهار سال است که ادامه دارد و موجب کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردم این کشور شده است.

انتهای پیام/ح

 

 

نظر شما