شناسهٔ خبر: 31350361 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جای خالی اصحاب رسانه البرز در نشست خبری استاندار

نشست خبری بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر در حالی صبح امروز در تهران برگزار شد که در عین تعجب نه مکان برپایی آن ربطی به البرز داشت و نه خبرنگاران البرزی سهمی از این نشست داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، نشست خبری بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر در حالی صبح امروز در تهران برگزار شد که در عین تعجب نه مکان برپایی آن ربطی به البرز داشت و نه خبرنگاران البرزی سهمی از این نشست داشتند.

این اتفاق در حالی رخ داد که مسابقات جام فجر ماه گذشته به میزبانی سالن انقلاب کرج و در گستره جغرافیایی البرز رخ داد و بخش اعظمی از اتفاقات و رخدادهای آن توسط خبرنگاران البرز پوشش رسانه ای داده شد، اما استاندار محترم در اقدامی جالب توجه گزارش خود را از میزبانی این مسابقات در جمع رسانه های پایتخت ارائه داد.

از قدیم گفته اند حرمت امامزاده به متولی آن است! آیا امکان برگزاری این نشست خبری در کرج فراهم نبود که مسؤول عالی رتبه استان برای گزارش خبری مسابقات به تهران می‌روند؟

سال ها است که فعالین فرهنگی و اجتماعی البرز از تلاش برای ایجاد هویت مستقل برای استان سخن می‌گویند. مشکل اصلی استانی مثل البرز این است که معادلات آن همواره زیر سایه تهران تعریف می‌شود و اتفاقاً مسؤولان استان از جمله استاندار محترم در تلاش برای ایجاد همین هویت مستقل هستند اما غافل از آنکه همین اقدامات به ظاهر کوچک فرسنگ‌ها ما را از هدف دور می‌کند.

استاندار محترم روزهایی که قصد بازدید از نقاط دور و نزدیک استان را دارند خبرنگاران البرز از طلوع آفتاب تا پاسی از شب همدل و همراه ایشان هستند اما نوبت به تجلیل و تقدیر که می‌رسد خبرنگاران تهران مقدم می‌شوند.

متاسفانه پس از برگزاری نشست خبری در تهران و تقدیر از خبرنگاران تهرانی موجی از دلخوری و گلایه در بین اصحاب خبری استان البرز شکل گرفت. حتی اگر ضرورت‌هایی برای برگزاری جلسه در تهران وجود داشت می شد تعدادی از خبرنگاران و عکاسان البرز را با استاندار محترم همراه می‌کردند تا شائبه ای پیش نیاید.

اصحاب رسانه همواره شاهد تلاش استاندار برای سازندگی استان به دور از حاشیه های سیاسی بوده است و تلاش کرده است تا پل ارتباطی مسؤولین و مردم باشد و تلاش دولت مردان را به توده‌های مردم برساند اما این گونه بی مهری‌ها و کم لطفی‌ها هر چند از روی غفلت اتفاق افتاده باشد اصحاب رسانه استان البرز را نسبت به رکن اصلی اجرایی استان بدبین می‌کند و شاید لازم باشد استاندار محترم از اصحاب رسانه با یک عذرخواهی دلجویی کند.

انتهای پیام/ی/1100/ب/1

نظر شما