شناسهٔ خبر: 31349982 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس مرکز تولید و فنی سازمان صداوسیما:

جشنواره پویانمایی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی کشور است

کرمانشاه- ایرنا- رئیس مرکز تولید و فنی صداوسیمای کشور گفت: جشنواره پویانمایی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای فرهنگی است که میزبانی آن برای سال آینده به استان کرمانشاه واگذار شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'مهرداد عظیمی' عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: استان های زیادی برای کسب میزبانی این رویداد مهم فرهنگی تلاش کردند و درخواست رسمی خود را ارائه دادند که در نهایت با تلاش های زیاد آقای بازوند استاندار کرمانشاه، میزبانی به این استان رسید.
وی تجربه موفق کرمانشاه در برگزاری رویدادهای مهم ملی و ایجاد شور و نشاط در میان زلزله زدگان این استان را 2 عامل مهم در اعظای میزبانی جشنواره پویانمایی به کرمانشاه برشمرد.
عظیمی همچنین با بیان اینکه هنرمندان مطرح کشور در عرصه کارهای عروسکی به جشنواره خواهند آمد، گفت: امیدواریم و مطمئنیم که کرمانشاه می تواند این رویداد فرهنگی را به خوبی میزبانی و نام نیکی از خود به یادگار بگذارد.
رئیس مرکز تولید و فنی صداوسیمای کشور در بخش دیگری از سخنانش از حضور نزدیک به یک هزار مهمان از سراسر کشور در جشنواره پویانمایی خبر داد و گفت: حضور این تعداد مهمان در صورت میزبانی خوب کرمانشاه می تواند تبلیغ بسیار خوبی برای این استان باشد و تک تک مهمانان را سفیری قرار دهد که از کرمانشاه در شهرهای خود به نیکی یاد کنند.
وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته جشنواره پویانمایی از همه شبکه های استانی پخش می شود و از آن جایی که همگی آن ها در مدار ماهواره ای قرار دارند بسیاری از ساکنین خارج از کشور نیز که شبکه های استانی را دنبال می کنند از جریان برگزاری جشنواره قرار می گیرند.
عظیمی همچنین از هماهنگی با مراکز استانی صداوسیما برای تهیه و پخش مستندی از توانمندی های کرمانشاه خبر داد و گفت: این کار خود به شناسایی هرچه بیشتر استان و معرفی ظرفیت های آن کمک زیادی می کند.
جشنواره پویانمایی قرار است با همکاری سازمان صداوسیما و استانداری کرمانشاه در روزهای پایانی خردادماه 98 به میزبانی کرمانشاه برگزار شود.
7458/8066

نظر شما