شناسهٔ خبر: 31349920 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

اولین ماه سال ۲۰۱۹ برای شرکت اچ تی سی کابوس بود!

شرکت اچ تی سی در شرایط بسیار بد مالی به سر می‌برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

شرکت اچ تی سی در شرایط بسیار بد مالی به سر می‌برد. آمارهای منتشرشده نشان می‌دهند که شرکت اچ تی سی در ماه نخست میلادی سال جاری، بدترین وضعیت کسب درآمد سالیان اخیر را داشته است.

شروع سال جدید برای HTC به یادماندنی شد، اما نه به دلایل مثبت، بلکه این شرکت بدترین رکورد درآمد خود را از سال ۲۰۰۳ میلادی تاکنون ثبت کرد؛ دقیقا از زمانی که نتایج مالی خود را افشا کرد.

اینطور که پیداست، شرکت HTC توانست ۳۲٫۷ میلیون دلار در ماه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی درآمد کسب کند که مقایسه نتایج سالانه تا ۷۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد؛ درآمد اچ تی سی در زمان مشابه سال گذشته معادل ۱۱۰ میلیون دلار بوده است.

شرکت اچ تی سی

نتیجه به دست آمده در ماه نخست سال جاری نسبت به آخرین ماه سال گذشته میلادی هم حکایت از کاهش ۲۵ درصدی درآمد دارد؛ این ارقام در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ میلادی معادل ۴۴ میلیون دلار به ثبت رسیده است و به نظر می‌رسد شرکت اچ تی سی قادر نیست روند رشد منفی را متوقف کند.

بر اساس اظهار نظر سخنگوی اچ تی سی، هدف شرکت برای سال ۲۰۱۹ میلادی روی تولید گوشی های پرچمدار و میان رده معطوف خواهد بود.

ما امیدواریم که این شرکت تایوانی بتواند موفق شود، اما با توجه به رقابت شدید میان تمام شرکت‌ها، به نظر می‌رسد که اچ تی سی باید ایده‌های نو ارائه دهد قبل از آن که دیر شود.

نظر شما